Skóra ekologiczna

1. Data: 2004-01-22 18:43:09

Temat: Skóra ekologiczna
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktosmeble obite taka wlasnie skora?
Rozgladam sie za wyrkiem w ktorym nie zbieraloby sie za duzo roztoczy(chodzi
o dziecko alergiczne).Skora odpada bo droga,skay ponoc niepraktyczny.Co
myslicie o skorze ekologicznej?Gdzie mozna kupic,zrobic takie meble(Wawa)?

Magda

1. Data: 2004-01-22 19:13:43

Temat: Re: Skóra ekologiczna
Od: "Artur" <t...@n...adem.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio widziałem meble (kompl. wyp.) obite kremową skórą ekologiczną po
ok. 2-3latach użytkowania - koszmar : cała pokryła się bardzo gęstą
pajenczynką pęknięć wygląda jakby była brudna ,po meblach za kwotę
porównywalną do krytych prawdziwą skórą można się spodziewać przynajmniej
10letniej używalności ale nic z tego dodam , że meble są użytkowane w
mieszkaniu a nie w biurze czy firmie
Z tego co widziałem na własne piękne oczy zdecydowanie odradzam .
Co do alergii dziecka to można kupić normalne meble kryte pluszem tylko
takie które łatwo wyczyścić jest w tej chwili wiele preparatów do zwalczania
roztoczy po 1 razowym zastosowaniu wystarczają na ok pół roku (w co nie
wierzę ale na 3-4miesiące pewnie tak).
Niestety wymaga to przynajmniej 3 razy do roku zamówić kogoś kto czyści
wykładziny i meble i po sprawie(to nie takie drogie jak sie wydaje -więcej
wydasz na leki przeciwalergiczne)
ARTUR
Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> myslicie o skorze ekologicznej?Gdzie mozna kupic,zrobic takie meble(Wawa)?

Ogrzewanie propan-butan - wiem że było ale..
Bateria do zlewozmywaka - chrom czy satyna
[wroclaw] garbus "wyprzedaż w ikei"
szafy do zabudowy
Sofa Ektorp i Tomelilla