suszenie prania

1. Data: 2004-01-22 20:22:55

Temat: suszenie prania
Od: Grzegorz Mejlun <g...@u...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze.

Mebluje sie ;) (ale wstep). Mieszkanie nie jest duze i chcialbym oszczedzic
miejsca, a suszyc trzeba. Mysle intensywnie o czyms takim, co gdy nie jest
uzywane to jest zwiniete w rolce po jednej stronie sciany, a jak wieszam,
to rozwijam, zahaczam o haki po drugiej stronie sciany i susze... :)
W lokalnym sklepie jest - na maksa badziewne (jeden sznur naciagniety,
drugi luzno dynda), w IKEA bylem i wszystkie w miare naciagniete, ale jakos
nie wracaja dobrze do pozycji schowanej (jedna strona dynda, druga jest
wciagnieta)...

czy ktos z Was czegos takiego uzywa? Gdzie mozna (hipermarkety?) kupic cos
takiego, dobrze wykonanego? Jakies inne alterantywy proponujecie?
(rozkladany stelaz odpada - nie podoba mi sie)... wiem, ze sa jeszcze takie
rurki podciagane sznurkami pod sufit - ale tez to nie wyglada ciekawie.

Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2004-01-22 20:49:25

Temat: Re: suszenie prania
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Grzegorz Mejlun" <g...@u...plusnet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> uzywane to jest zwiniete w rolce po jednej stronie sciany, a jak wieszam,
> to rozwijam, zahaczam o haki po drugiej stronie sciany i susze... :)

Wg mnie do d... Jak zwiniete jest ok, ale jak rozwiesisz pranie (jak
rozumiem - nad wanna), to w tej wannie sie juz niwe wykapiesz. Zeby pogodzic
jedno z drugim musialbys powiesic toto wysoko a wtedy bedzie niewygodnie
wieszac.
Polecam suszarki podwieszane pod sufitem i spuszczane do wieszania na dól -
nie ma z tego tematu chyba nic bardziej porecznego. Spuszczasz w dól i
wygiodnie wieszasz a potem pod sufit i nic nie przeszkadza

J.

1. Data: 2004-01-22 21:34:10

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma z tego tematu chyba nic bardziej porecznego. Spuszczasz w dól i
> wygiodnie wieszasz a potem pod sufit i nic nie przeszkadza

Jesli masz dobra wentylacje w lazience chodzi mi o okno, lub jesli lazienka
jest duza to moze i jest to ok, jednak ja z wlasnego doswiadczenia takiej
suszarki pod sufit do malej lazienki nie polecam - pranie sie kisi...... Wg
mnie juz lepiej kupic suszarke rozstawiana, ktora wyciagasz i lokujesz w
jakims przewiewnym miejscu, latem smialo na balkonik, jak nie masz prania
chowasz np. do szafy, za drzwi lub w inne ustronne miejsce, .
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2004-01-23 07:20:45

Od: "TOSIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takie
> rurki podciagane sznurkami pod sufit - ale tez to nie wyglada ciekawie.

jakims tam wyjsciem sa grzejniki rurkowe.
sa teraz naprawde ciekawe wzory do wyboru, srebrne , mosiezne,
biale..stylowe i calkiem proste...
no ale to raczej nie zapewni Ci suszenia np ogromnej poscieli..
U mnie sprawdzaja sie od wieeelu lat 4 sznurki nad wanna. Sa chowane do
plastikowej obudowy (zwijane) ale szczerze mowiac nigdy ich nie
zwijamy.......jednak latem pranie laduje na balkonie.
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-01-23 08:24:53

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Mejlun wrote:

> [...]
> (rozkladany stelaz odpada - nie podoba mi sie)... wiem, ze sa jeszcze
> takie rurki podciagane sznurkami pod sufit - ale tez to nie wyglada

ja moze troszke poza tematem... ale mam w domu pralko--suszarke i bardzo to
polecam (jest drozsze od normalnej pralki o jakies 300-400pln) ale jakie
ulatwienie zycia:). Czesc mniej wrazliwych rzeczy, typu skarpetki,
reczniki, posciel susze i od razu do prasowania, reszta laduje na
rozkladanej suszarce -- zwykle rozkladana jest w pokoju goscinnym:P

Izza

1. Data: 2004-01-23 09:14:35

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MagdaK." <z...@i...pl> wrote in message

> Jesli masz dobra wentylacje w lazience chodzi mi o okno, lub jesli
lazienka
> jest duza to moze i jest to ok

Być może chodzi o wentylację. Mam łazienke średnią (5m2), bez okna, ale ze
sprawna wentylacja wywiewną, w przypadku suszenia prania wspomaganą jeszcze
wiatrakiem i wszystko schnie migiem.

> mnie juz lepiej kupic suszarke rozstawiana, ktora wyciagasz i lokujesz w
> jakims przewiewnym miejscu, latem smialo na balkonik, jak nie masz prania
> chowasz np. do szafy, za drzwi lub w inne ustronne miejsce, .

A to tez jest bardzo dobre wyjście.

J.

1. Data: 2004-01-23 10:37:58

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Mejlun" <g...@u...plusnet.pl> wrote in message > czy ktos z Was
> [...]
takie
> rurki podciagane sznurkami pod sufit - ale tez to nie wyglada ciekawie.

Poszukaj sprzetu firmy LEIFHEIT (czy jakos tak) w marketach typu OBI,
Praktiker itp.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-01-23 12:18:05

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> suszarki pod sufit do malej lazienki nie polecam - pranie sie kisi......
Wszystko zalezy od pory roku. Zima taka suszarka jest rewelacyjna. O ile
jest wiatrak i kaloryfer w lazience pranie schnie szybko.
> [...]
> jakims przewiewnym miejscu, latem smialo na balkonik, jak nie masz prania
> chowasz np. do szafy, za drzwi lub w inne ustronne miejsce, .
Dobre rozwiazanie ale nie na zime. Taka suszarka rozstawiona zima w
mieszkaniu powoduje parowanie szyb. Latem jak najabrdzej fajne rozwiazanie
na balkon. Najlepiej poprostu miec dwie. Na zime suszarke podwieszana w
lazience i na lato rozkladana na balkonie.
Suszarki rozwijane mialam dwie. Po pierwsze niewygodne, trzeba sie wspinac,
po drugie nietrwale, sznurki sie po oewnym czasie blokuja i nie dadza sie
rowijac.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2004-01-23 20:24:44

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobre rozwiazanie ale nie na zime. Taka suszarka rozstawiona zima w
> mieszkaniu powoduje parowanie szyb.

Nie zauwazylam aby mi parowaly szyby:) Szyby raczej paruja przy kiepskiej
wentylacji i nie wietrzeniu pomieszczen. Mam bardzo szczelne okna i naprawde
ani razu nie spotkalam sie z parowaniem.
Magda

1. Data: 2004-01-25 15:47:24

Od: "vpw" <v...@p...onet.plDOWYCIECIA> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> reczniki, posciel susze i od razu do prasowania, reszta laduje na
> rozkladanej suszarce -- zwykle rozkladana jest w pokoju goscinnym:P

To poza tematem chyba nie jest, bo zalatwia kompletnie sprawe. Tylko nie
pralko-suszarka. Lepiej tego nie mieszac. Nalezy kupic prawdziwa suszarke i
wtedy wszystko co sie do niej wlozy konczy swoje suszenie po wyjeciu z
urzadzenia. Nie ma rozwieszania ani dosuszania. Kupilem takie cudo 2 lata
temu i od tego czasu skonczyl sie czas rozstawiania i suszenia na sznurkach.
Jedyne odstepstwo to swetry, ktore musza byc suszone w sposob naturalny i
bez wieszania, zeby sie nie rozciagnely.

vpw

Skóra ekologiczna
Ogrzewanie propan-butan - wiem że było ale..
Bateria do zlewozmywaka - chrom czy satyna
[wroclaw] garbus "wyprzedaż w ikei"
szafy do zabudowy