suszenie prania

From: Grzegorz Mejlun <g...@u...plusnet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: suszenie prania
Date: Thu, 22 Jan 2004 21:22:55 +0100

Szanowni Grupowicze.

Mebluje sie ;) (ale wstep). Mieszkanie nie jest duze i chcialbym oszczedzic
miejsca, a suszyc trzeba. Mysle intensywnie o czyms takim, co gdy nie jest
uzywane to jest zwiniete w rolce po jednej stronie sciany, a jak wieszam,
to rozwijam, zahaczam o haki po drugiej stronie sciany i susze... :)
W lokalnym sklepie jest - na maksa badziewne (jeden sznur naciagniety,
drugi luzno dynda), w IKEA bylem i wszystkie w miare naciagniete, ale jakos
nie wracaja dobrze do pozycji schowanej (jedna strona dynda, druga jest
wciagnieta)...

czy ktos z Was czegos takiego uzywa? Gdzie mozna (hipermarkety?) kupic cos
takiego, dobrze wykonanego? Jakies inne alterantywy proponujecie?
(rozkladany stelaz odpada - nie podoba mi sie)... wiem, ze sa jeszcze takie
rurki podciagane sznurkami pod sufit - ale tez to nie wyglada ciekawie.

Pozdrawiam
Grzegorz