Re: suszenie prania

Data: 2004-01-23 08:24:53
Temat: Re: suszenie prania
Od: Izza <i...@p...onet.pl>

Grzegorz Mejlun wrote:

> Szanowni Grupowicze.
>
> Mebluje sie ;) (ale wstep). Mieszkanie nie jest duze i chcialbym
> oszczedzic miejsca, a suszyc trzeba. Mysle intensywnie o czyms takim, co
> gdy nie jest uzywane to jest zwiniete w rolce po jednej stronie sciany, a
> jak wieszam, to rozwijam, zahaczam o haki po drugiej stronie sciany i
> susze... :) W lokalnym sklepie jest - na maksa badziewne (jeden sznur
> naciagniety, drugi luzno dynda), w IKEA bylem i wszystkie w miare
> naciagniete, ale jakos nie wracaja dobrze do pozycji schowanej (jedna
> strona dynda, druga jest wciagnieta)...

> [...]

ja moze troszke poza tematem... ale mam w domu pralko--suszarke i bardzo to
polecam (jest drozsze od normalnej pralki o jakies 300-400pln) ale jakie
ulatwienie zycia:). Czesc mniej wrazliwych rzeczy, typu skarpetki,
reczniki, posciel susze i od razu do prasowania, reszta laduje na
rozkladanej suszarce -- zwykle rozkladana jest w pokoju goscinnym:P

Izza