Ale to już było? - no to jeszcze raz.

181. Data: 2008-12-01 19:39:46

Temat: Re: Ale to już było? - no to jeszcze raz.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> A nie jest??

a jesteś pewna??
:D

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

182. Data: 2008-12-01 19:40:35

Temat: Re: Ale to juz bylo? - no to jeszcze raz.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Ekhm, trochemi głupio, ale przeżywam jakieś deja vu chyba ...
> No jak w pysk strzelił, jakieś dwa miechy dokładnie to samo pisała
> Ikselka ... ;)

po prostu na tym świecie już wszystko napisano

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

183. Data: 2008-12-01 19:41:26

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> a ty robaczku?
> :)

Nie chciałbym być zbyt prędki w odpowiedzi ...
Jest kilka przyczyn:
- wdzięczność (dla grupy)
- troszkę odskocznia od spraw rodzinnych, ale bez przesady
- hobby i odskocznia od maszyn (życie zawodowe)
- poczucie przydatności (na grupie)

184. Data: 2008-12-01 19:42:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> UMYSL to jedna
> wspolna nebula,

gdyby nie shrek, którego właśnie przed chwilą czytałem dzieciakom do
poduszki, nie wpadłbym chyba na to, że chodzi o warstwy.
shrek upierał się, że ogry są jak cebule.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

185. Data: 2008-12-01 19:47:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Nie chciałbym być zbyt prędki w odpowiedzi ...
> Jest kilka przyczyn:
> - wdzięczność (dla grupy)

za?

> - troszkę odskocznia od spraw rodzinnych, ale bez przesady

no właśnie, bez przesady.

> - hobby i odskocznia od maszyn (życie zawodowe)

o, już lepiej.

> - poczucie przydatności (na grupie)

i tu na końcu mamy wreszcie diagnozę :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

186. Data: 2008-12-01 19:51:23

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Nie chciałbym być zbyt prędki w odpowiedzi ...
> Jest kilka przyczyn:
> - wdzięczność (dla grupy)

A rozwijając nieco jedną gałązkę: Ty może pamiętasz, inni nie koniecznie.
Kilka lat temu zaczynając życie na grupie przyszedłem tu z konkretnymi
problemami
i szukałem pomocy. Się złożyło, że pomoc otrzymałem i zechciałem z niej
skorzystać.
Miałem dość poważne problemy małżeńskie (jedno słowo, a problemów ...)
ale udało sięnam z małżonką dojrzeć do udania się na terapię. Skromną
terapię
przeszliśmy (nie na grupie oczywiście ;). Skromną, ale uważam, że bardzo
owocną.
Kilka ważnych rzeczy udało się złapać we własne ręce i nie pikują bezwładnie
w kierunku przepaści. To tyle w kwestii 'wdzięczności dla grupy'.

187. Data: 2008-12-01 20:15:13

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za?

> no właśnie, bez przesady.
No to nie jest łatwy i oczywisty temat.

> o, już lepiej.

> i tu na końcu mamy wreszcie diagnozę :)

To dziala w powiązaniu z innymi. W maszynach jestem
nieźle spełniony i doceniany - mam tu niezły luz prawdę mówiąc
- i mógłbym spokojnie na tym poprzestać - gdyby właśnie nie to, że
to trochę mało ludzkie.
A na grupie ćwiczę kilka dodatkowych rzeczy: obserwację ludzi,
obserwację siebie, sprzedawanie idei, ćwiczenie trudnych kontaktów
a także zdarza się po prostu komuś coś tam pomóc, podpowiedzieć.
Czuję, że jestem tu słuchany w sposób pozytywny, to cieszy.
(he, he, nawet cebe przyznał, że ma do mnie słabość jakąś niewyjaśnialną ;)
No ale też zobowiązuje.

188. Data: 2008-12-01 20:16:53

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> i tu na końcu mamy wreszcie diagnozę :)

Acha, no i oczywiście też po prostu, żeby trochę pogadać jak ktoś się daje
pogadać ;)

189. Data: 2008-12-01 20:43:47

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 20:39, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> a jesteś pewna??
> :D

A nie jestem :)

190. Data: 2008-12-01 20:45:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 20:42, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> gdyby nie shrek, którego właśnie przed chwilą czytałem dzieciakom do
> poduszki, nie wpadłbym chyba na to, że chodzi o warstwy.
> shrek upierał się, że ogry są jak cebule.

No kurczesz, jaka cebula!!
Nebula :)

Literatura
Mulholland Drive