Ale to już było? - no to jeszcze raz.

261. Data: 2008-12-04 22:13:16

Temat: Re: Ale to juz bylo? - no to jeszcze raz.
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

news:s06uxc1wucrt.1cjq0bse1kndz.dlg@40tude.net...

> No i widzisz: nie zadowolisz nikogo: ja robię awantury - źle, napastliwa
> jestem;

Stul jebany pysk idiotko.
Kto tu o tobie kurwa mowi?
Zamknij jadake paplo jedna i zamien sie w koncu w sluch pizdo.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

262. Data: 2008-12-04 22:18:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@c...op.pl> wrote in message

> Co Ty klepiesz Bluzgaczku? Zaraz tam kółka wymyślasz.
> Medea jest delikatną i grzeczną istotą.
> Bardzo, bardzo nie chce się nikomu narazić.
> Nawet jeśli ma inne zdanie, to umie nie podpaść.

Czyli jest pierdolona asekurantka. Nie znosze takiego typu osob.
Bez charakteru i pogladow, tchorze i minimalisci.

263. Data: 2008-12-04 22:19:13

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Kolejny, który chce zmieniać świat?

Oczywiscie zle interpretujesz.

264. Data: 2008-12-04 22:20:55

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba każdy ma swoje ukryte cele w czytaniu grup dyskusyjnych. Ja uczę się
> pokory.

Jakie masz cele to ja nie wnikam. :)
Jeśli chodzi o grupy dyskusyjne to staram się nie mieć celów z nimi
związanych.

> Można oczywiście rzucać się z pazurami albo obelgami, ale wiem, że sama
> często robię głupoty i jakoś zwyczajnie mnie to hamuje.
> Wy jesteście tacy idealni?

Wy to znaczy kto?
Bo "wy" medeo wydajecie mi się właśnie idealni. :)
Tacy wyważeni, starannie dobierający słowa, spokojni, zawsze opanowani.
Za wszelką cenę starający się nikogo nie urazić.
Łagodzący wszelkie konflikty.
Mogę tak jeszcze długo. :)
Szkoda, że życie takie nie jest. :)

V-V

265. Data: 2008-12-04 22:24:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Czyli jest pierdolona asekurantka.

Głupi gówniarz

266. Data: 2008-12-04 22:30:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Wy to znaczy kto?

Wy, którzy sobie tu na ten temat gadacie.

> [...]
> Tacy wyważeni, starannie dobierający słowa, spokojni, zawsze opanowani.
> Za wszelką cenę starający się nikogo nie urazić.

Bo jak się zdenerwuję, to zaczynam gadać głupoty.
Poza tym mało mnie czytałaś widocznie. Ale fakt, staram się.

Ewa

267. Data: 2008-12-04 22:42:50

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym mało mnie czytałaś widocznie. Ale fakt, staram się.

Trochę czytałam, ale tak szczerze mówiąc nie czytam grupy od deski do deski.
Nie chce mi się, bo na wielu tematach nie znam się kompletnie, o polityce mi
się już nie chce. Więc pomijam.
Staram się odzywać tylko wtedy, gdy mnie coś zainteresuje, albo mam o tym
jakieś pojęcie.

A tak z innej beczki to trochę się martwię o cbneta. Jakoś tak zbladł odkąd
Ikselka się pojawiła. :)

V-V

268. Data: 2008-12-04 22:48:47

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> A tak z innej beczki to trochę się martwię o cbneta. Jakoś tak zbladł
> odkąd Ikselka się pojawiła. :)

zbladł odkąd splonkowal kilka osób w starym stylu :)
nie ma biedak za bardzo z kim gadać.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

269. Data: 2008-12-04 22:56:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Trochę czytałam, ale tak szczerze mówiąc nie czytam grupy od deski do
> deski.

Ja też nie. Nie o tą grupę mi chodziło poza tym, ale to i tak nieważne,
bo to dawno było.

> Nie chce mi się, bo na wielu tematach nie znam się kompletnie, o
> polityce mi się już nie chce. Więc pomijam.

W tematach politycznych w ogóle się nie wypowiadam.

> A tak z innej beczki to trochę się martwię o cbneta. Jakoś tak zbladł
> odkąd Ikselka się pojawiła. :)

Cebuś splonkował wiele osób, to nie ma przy kim błyszczeć.

Ewa

270. Data: 2008-12-04 23:34:18

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Głupi gówniarz

Ok, zwalilas sobie.
Teraz mi pojedz i badz wreszcie dla mnie wyzwaniem.
--

Literatura
Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce