Aleja - z czego ?

31. Data: 2004-08-18 20:23:31

Temat: Re: Aleja - z czego ?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> U mnie ci takowych pod dostatkiem. Nie tyle, co hibiskusa,
> ale rozmieszczone bardziej rownomiernie. O ile hibiskus wyrsta tam,

O właśnie, hibiskus... Pragnę donieść, że wysiany z Twoich nasion ma
się świetnie, nawet, jeśli inni będą mówili coś innego :-). Póki co,
rosną w doniczkach, wiosną pójdą w żywopłot.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żyła pewna pani w Paragwaju,
Dla niej tylko chłop o jednym jaju.

32. Data: 2004-08-18 20:40:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2vffgxkjg.fsf@sapijaszko.net...

> O właśnie, hibiskus... Pragnę donieść, że wysiany z Twoich nasion ma
> się świetnie, nawet, jeśli inni będą mówili coś innego :-). Póki co,
> rosną w doniczkach, wiosną pójdą w żywopłot.

A z hibiskusami od Michała ciekawa sprawa, miałam dwie siewki, wiosną nie
dawały oznak zycia, nie wyrzuciłam ich z lenistwa, w lipcu jedna wypuściła
listki, nie odbiła z korzenia, tylko puściła na całej długości pędzika :)
Druga niestety nie. Nie wiem dlaczego moje hibiskusy uparcie rozpoczynają
wegetację na początku lipca, w ubiegłym roku podobnie było z małym, młodym
hibiskuskiem rosnącym już w gruncie.

Pozdrawiam
Kaśka

33. Data: 2004-08-18 21:08:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> O właśnie, hibiskus... Pragnę donieść, że wysiany z Twoich nasion ma
> się świetnie

Bardzo mi milo.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

34. Data: 2004-08-18 21:10:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Bo nie :).

Przypomniał mi się dowcip o żonie, która zupę w siedmiu
garnkach gotowała... BO TAK:-)

Pozdrawiam
Marta

35. Data: 2004-08-18 21:14:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
> wegetację na początku lipca, w ubiegłym roku podobnie było z małym, młodym

Moze taki masz klimat? Hibiskusy istotnie zaczynaja wegetacje pozno,
ale lipiec to zdecydowanie przesada. Ale 50% powodzenia to tez nie tak zle :-)

Pozdrowienia,
Michal

36. Data: 2004-08-18 21:37:43

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:uEPUc.23863$cT6.5221@fe2.columbus.rr.com...

> Moze taki masz klimat? Hibiskusy istotnie zaczynaja wegetacje pozno,
> ale lipiec to zdecydowanie przesada. Ale 50% powodzenia to tez nie tak zle
:-)

Też uważam, ze nieźle :))
Czy Twoje siewki przeżywają zimę, czy tylko latem ich łany zdobią ogród?

Pozdrawiam
Kaśka

37. Data: 2004-08-19 00:12:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Twoje siewki przeżywają zimę, czy tylko latem ich łany zdobią ogród?

Na pewno wiele z nich przezywa, bo mam mnostwo hibiskusow
starszych niz z obecnego sezonu. Ale ile? Nie przypominam sobie
w kazdym razie jakichs lanow zmrozonych siewek.

Pozdrowienia,
Michal

38. Data: 2004-08-19 02:21:06

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"pluton" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> Macie inne pomysly ? Do posadzenia jest MASA drzew, na dlugosci
> ok. 300 metrow.

Dab i lipa sa odpowiednie ale jesli mialbys mozliwosc, posadz tez magnolie
drzewiaste (M. acuminata). Aleje z tych magnolii sa rzadkoscia w Polsce, a
magnolia ta znakomicie nadaje sie do tego celu.
Aleja bukowa tez jest ladna. Aleja modrzewiowa takze ma swoj urok.

Pozdrawiam,
Bpjea

39. Data: 2004-08-19 02:41:42

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> A alejka z topoli lombardzkich? Jak we Wloszech ...

Niestety wiele osob w kraju ma awersje do topol :(
Wrecz "alergie" na nie.

Pozdrawiam,
Bpjea

40. Data: 2004-08-19 12:22:09

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

podsumowanie watku, czyli co mam ochote posadzic:

90% lipa
71% klon
70% dab
70% buk