OT - wcielo mi kolory

1. Data: 2004-08-16 20:01:46

Temat: OT - wcielo mi kolory
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

w ogrody bawia sie ludzie roznych profesji
byc moze wiec bedzie ktos mi w stanie pomoc
:)
dzis kupilem i zainstalowalem nowa drukarke
i cos chyba przy okazji namieszalem/poprzestawialem
bo teraz nie mam w komputerze czerwonego koloru
:((
ryjac we wlasciwosciach drukarki
znalazlem zakladke ZARZADZANIE KOLORAMI
i tam kilkanscie opcji
:)
kilka z nich przetestowalem ale nic siena lepsze nie poprawilo
i nie wiem czy dobrze kombinuje
?
mialem dzis w planie poszukac googlami wygladu paru roslinek
ale poki nie znajde tego czerwonego to nie ma sensu
:(((((((((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. mam winXP prof

2. Data: 2004-08-16 20:12:17

Temat: Re: OT - wcielo mi kolory
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
.

> [...] nie mam w komputerze czerwonego koloru
> :((

Na monitorze?

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-08-16 20:21:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Na monitorze?
:)))))
tak
:((((
same tonacje zolto_ zielono_szaro_niebieskie
hehe
wszystkie zdjecie wygladaja trupio
mam zielono niebieskie roze
:)))))))

4. Data: 2004-08-16 20:29:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzis kupilem i zainstalowalem nowa drukarke
> i cos chyba przy okazji namieszalem/poprzestawialem
> bo teraz nie mam w komputerze czerwonego koloru

Jezeli w drukarce, to sprawdz, czy masz atrament w odpowiednim
kolorze (powinien byc czarny, rozowy, niebieski i zolty).

Jesli na monitorze, to moze po prostu wysiadl Ci monitor.
Mozesz sprawdzic (podaje angielskie nazwy, bo nie wiem,
jak to jest w polskiej wersji):
Start --> Control Panel --> Display --> Settings --> Advanced -->
Monitor --> Properties --> Troubleshoot.

Ale najpierw zobacz, czy masz jakies guziczki w obudowie monitora.
Ja mam na przyklad 3 (z przodu), lewy ma -, prawy +, a srodkowy nic.
Naciskam na srodkowy, pokazuje sie okienko "Main menu".
Potem plusem czy minusem wchodze na "Color settings",
naciskam znow srodkowy guziczek i pokazuje mi sie ustawienie
kolorow: czerwony 84%, zielony 81%, a niebieski 70%.
Jesli zmniejsze czerwony do 0 (znow manipulujac guziczkami),
to bede mial to samo co Ty.

W Twoim monitorze guziczki moga inaczej wygladac, ale zasada
powinna byc podobna.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-08-16 21:30:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-08-16 21:41:56

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> w Wordzie mam wylaczne wszystkie korekty
> ale np piszac
> ze z Carex comans mam ...
> word zmienia mi to na :
> z Carem romans mam
> :)

Powinno zmienić na harem romans:-)

To kara za seksistowskie teksty na grupie i zwracanie się
do cudzych żon per "kochanie".

Pozdrawiam
Marta ubawiona:-)

7. Data: 2004-08-16 21:49:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

.

> w Wordzie mam wylaczne wszystkie korekty
> ale np piszac
> ze z Carex comans mam ...
> word zmienia mi to na :
> z Carem romans mam

Wylacz automatyczne poprawianie.

> no czesto kasztani mi sie czcionka przy odpisywaniu e-maili

Jezeli piszesz zwyklym tekstem (a nie HTML), to nie ma to znaczenia,
odbiorca zobaczy wszystko napisane jedna czcionka.

Jesli chodzi o to, jak Malymiekki przetlumaczyl angielskie terminy na polski,
to pytaj tych, co maja polska wersje Okien.

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2004-08-16 21:55:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)

Powinno zmienić na harem romans:-)

To kara za seksistowskie teksty na grupie i zwracanie się

tez twierdze
ze
"wszystkiemu zlu winne sa Kobiety"
:PPPPPP

9. Data: 2004-08-16 22:05:35

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> :)))))
> tez twierdze
> ze
> "wszystkiemu zlu winne sa Kobiety"

:-)))

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-08-16 22:05:40

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> dzis kupilem i zainstalowalem nowa drukarke i cos chyba przy okazji
> namieszalem/poprzestawialem bo teraz nie mam w komputerze czerwonego
> koloru :((

Piękne...

Jak już doczytałem w następnych postach: sprawdź kabel od
monitora. Być może się poluzował. A może gniazdko w monitorze
naderwałeś, i jednej składowej brakuje? A może i monitor szlag trafił?

> ps. mam winXP prof

Pora zamienić na coś wygodniejszego. Na początek polecam Knoppixa [1]
uruchamianego z płyty.

Pozdrawiam,
Grzesiek
[1] http://knoppix.7thguard.net/