Szerszenie

1. Data: 2004-08-16 13:48:34

Temat: Szerszenie
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesto przewija się na grupie temat problemów z szerszeniami czy osami.
Jako praktykujacy pszczelarz poproszony zostałem przez znajomego
o zrobienie porządku z tym czymś, co mu się zalęgło w szopie.

Aby dać wyobrażenie tym, którzy nie mają, na szczęście, problemu
z szerszeniami, zamieszczam zdjecie ich gniazda.

http://republika.pl/jan_jr/

Przyznam, że i na mnie zrobiło wrażenie.
Przywieszone do sufitu,ma prawie pół metra wysokości.

Pozdrowienia, Jan_jr

2. Data: 2004-08-17 07:26:32

Temat: Re: Szerszenie
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako praktykujacy pszczelarz poproszony zostałem przez znajomego
> o zrobienie porządku z tym czymś, co mu się zalęgło w szopie.

Zawiez 'TO' na komende policji. Moze wyjda zza biurek na ulice :)

A powaznie to mimo wszystko strazacy sa dobrzy na wiele rzeczy.

pozdrawiam
pluton

Czy cedr - odporny jest na mrozy?
plamki na pędach mamutowca