Ali, fan diety rabinow i jego kulturalne dyskusje o dietach:)

1. Data: 2006-08-24 21:47:16

Temat: Ali, fan diety rabinow i jego kulturalne dyskusje o dietach:)
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto jak wyglada dzielny Ali, ktory w dyskusjach na tematy dietetyczne, uzywa
wylacznie slownictwa buraczano-rynsztokowego, jako jedynego argumentu, ktorym
usiluje przekonac swiat naukowy i lekarzy do zmiany obowiazujacych zalecen
dietetycznych:

http://www.dobradieta.pl/lista/pokaz.php?nr=22

..a tutaj tylko dwa pierwsze z brzegu przyklady jego "polemik" z osobami
ktore uwazaja, ze diety te nie tylko, ze nie sa dietami optymalnymi dla
czlowieka, ale nawet sa to diety bardzo niebezpieczne dla zdrowia ludzkiego
i jego stanu psychicznego:

http://glinki.com/?l=8qg2be

http://glinki.com/?l=7wvu7o

....pozostaje sobie tylko zadac pytanie, jak normalni ludzie moga nadal
wierzyc w prawdziwosc bredni rozglaszanych przez zwolennikow diet
wysokotluszczowych, niskoweglowodanowych, rzekomo optymalnych dla czlowieka i
ich podobno wyjatkowo pozytywnego wplywu na rozwoj centralny system nerwowego
czlowieka oraz na mozliwosc usuniecia przy ich pomocy, tzw. grzechu
pierworodnego, ktory doprowadzil do degeneracji rodzaju ludzkiego....:)

.oczywiscie obywatel Jangr, tego postu nie zauwazyl i nie raczyl go chyba
tylko dlatego skomentowac w opty_obiektywny sposob:)

dzialalnosc usenetowa opty_buraka Ali, niewatpliwie takze nie zostanie
zakwalifikowanan przez obywatela Jerzego Mierzynskiego, jako nadajaca sie do
zgloszenia gdzie trzeba..:)

-----
Jeff

2. Data: 2006-08-24 22:03:42

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

powtorka linkow, ktore powinny sie otworzyc:

http://glinki.com/?l=s5cw7x

http://glinki.com/?l=7y0wfs

3. Data: 2006-08-24 22:47:57

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> dzialalnosc usenetowa opty_buraka Ali, niewatpliwie takze nie zostanie
> zakwalifikowanan przez obywatela Jerzego Mierzynskiego, jako nadajaca sie

Zgłaszam sprzeciw Panie Jeff... Jako optymalny, zawzięcie optymalny, nie
mogę mieć nic wspólnego z buraczanym interesem, jako, że cukier jest naszym
wrogiem nr 1 !!!
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-08-24 23:14:47

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> mogę mieć nic wspólnego z buraczanym interesem, jako, że cukier jest naszym

..ale za to z rynsztokowym Pan ma....

======
Jeff

5. Data: 2006-08-25 22:40:36

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

każdy kto cie poznał wie jak się kończa dyskusje z tobą

więc
spadaj dziadu

czep się rzepie psiego ogona

6. Data: 2006-08-26 01:21:44

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> każdy kto cie poznał wie jak się kończa dyskusje z tobą
> więc
> spadaj dziadu
> czep się rzepie psiego ogona

...obawiam sie, ze te twoje dyskusje beda mialy jednak niezbyt ciekawy dla
ciebie epilog....zwlaszcza ze mlodzieniaszkiem juz nie jestes...

podejrzewam, ze ty jestes jednym z tych homo sapiens ktory nie mialby zadnych
oporow aby sfabrykowac oskarzenie przeciwko osobie ktora nie podziela twoich
pogladow, nastepnie nie dalbys jej zadnych szans na obrone i bez zadnych
oporow wewnetrznych, strzelilbys jej w tyl glowy...

7. Data: 2006-08-26 05:50:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
eco7n8$1h4$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> pogladow, nastepnie nie dalbys jej zadnych szans na obrone i bez zadnych
> oporow wewnetrznych, strzelilbys jej w tyl glowy...

co ty godosz, co ty godosz!? delirium monstre!

Jurek

8. Data: 2006-08-26 22:49:12

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> eco7n8$1h4$...@i...gazeta.pl...
>
> co ty godosz, co ty godosz!? delirium monstre!

No po prostu ona pisze to, co czuje... 8<
Każdego dyskutanta zmusza, żeby się tłumaczył KIEDY pisze, ILE pisze, CO pisze i
GDZIE
pisze oraz jakim prawem każdy z nich ośmiela się pisać, że "czuje się dobrze na
diecie
niskowęglowodanowej!".

Jak widać choćby w ostatniej erupcji jej emocji - wielbia stosować wobec adwersarzy:
- oskarżenia,
- przesłuchania,
- donosy, i wreszcie
- ma ochotę "winnych" rozstrzelać...

Zaiste, popeerelowskie monstrum... brrrr... 8(

Przy w/w jej skłonnościach i niespożytych talentach jestem coraz bardziej przekonana,
że
ona nie wyniosła się z Polski dlatego, że chciała, raczej MUSIAŁA... 8[
Na tej samej zasadzie rozrabia na różnych forach i grupach dyskusyjnych, aż w koncu
gdy
już wszystkim naurąga - musi się wynieść w inne miejsce (lub zmienić nick).
Aczkolwiek
ostatnio chyba w końcu do niej dotarło, że zmiana nicka nic nie daje bo nadal widać
kim
jest. A poza tym już doskonale wie, że w usenecie jest JEDYNA w swoim rodzaju i
nijak nie ma za kogo się schować)... bidulka... ostatnia "walcząca z optymalami"...
;]

Poniższy cytat pochodzi z grupy opty z wątka założonego przez Annęklay: "Przedostatni

list"
2003-02-16. Na forum portalu T.T. go nie ma z powodu opublikowania na grupie dysk.
przez
Hannę/Jeff newsa z załącznikiem korespondencji prywatnej z Olkiem K).

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

"A towarzyszami i to wlasnie ortodoksyjnego stalinizmu to wy pozostaliscie w waszych
glebokich i bardzo ciemnych warstwach psychiki, Bez pozdrowien. Chcieliscie wojny to
ja
bedziecie mieli. Hanna Carison" - obecnie Jeff

9. Data: 2006-08-27 16:34:55

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> ....obawiam sie, ze te twoje dyskusje beda mialy jednak niezbyt ciekawy dla
> ciebie epilog....zwlaszcza ze mlodzieniaszkiem juz nie jestes...

he he - możesz mi na garb wskoczyć

> [...]
> pogladow, nastepnie nie dalbys jej zadnych szans na obrone i bez zadnych
> oporow wewnetrznych, strzelilbys jej w tyl glowy...

z NKWD masz te doświadczenia?

daj się leczyć

i spadaj dziadu

10. Data: 2006-08-27 18:23:07

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> he he - możesz mi na garb wskoczyć

.hmm...tak myslisz??.....no to sprobujemy sprawdzic jak dziala ta organizacja
w Polsce, o ktorej tu juz wspominalem, ostrzegajac cie abys sie uspokoil buraku:

http://www.hotline.org.pl/en/news.html?nid=58

> zadnych

> z NKWD masz te doświadczenia?

> daj się leczyć

> i spadaj dziadu

..oni moze sprawdza jakiego typu ty masz doswiadczenia i czy nalezy cie tylko
leczyc...

+++++'
Jeff

Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Do Sz. P. Sławomira Matewckiego
Re: Opinia IŻ o DO
Ale jaja...
RAK