Burak - najbardziej pogardzanym warzywem;)

1. Data: 2006-08-25 08:14:03

Temat: Burak - najbardziej pogardzanym warzywem;)
Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wraz ze wzrostem liczby wegetarian zmieniają sie epitety.
Barany, osły ustępują miejsca warzywom:))))))
.ana

2. Data: 2006-08-25 12:03:46

Temat: Re: Burak - najbardziej pogardzanym warzywem;)
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".ana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Wraz ze wzrostem liczby wegetarian zmieniają sie epitety.
> Barany, osły ustępują miejsca warzywom:))))))
> .ana

Świat się zmienia na każdym kroku. Kiedyś był po prostu pedał, dzisiaj
kochający inaczej. Kiedyś była prawda i kłamstwo, dzisiaj jest prawda pełna
lub niepełna. Kiedyś tatuaż miał tylko więzień, dzisiaj to jest modne. O
kolczykach nie wspomnę. Kiedyś osioł, dzisiaj burak...
Jedno jest pewne, świat idiocieje. A ludzie na rządzących wybierają tych
najgorszych. Jeżeli w jakimś państwie jest w miarę "przyzwoity" przywódca,
to tylko przypadek i zbieg okoliczności.
To tyle, jeżeli chodzi o ...diety...:))))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-08-25 13:25:09

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

> Wraz ze wzrostem liczby wegetarian zmieniają sie epitety.
> Barany, osły ustępują miejsca warzywom:))))))

..moj Boze, adwokatka sie pojawila...a ty czytasz jakies posty twoich
opty_kulegow Danusiu?

..chyba nie, skoro takie tutaj posty zamieszczasz....moze zapoznaj sie na
poczatek z zestawem kulturalnych wypowiedzi ktory jest podany w watku do
Slawomira Mateckiego, a nastepnie z "tfurczoscia" innego twojego opty_kumpla
Ali, ktoremu poswiecilem specjalny watek i mozesz go znalesc nieco nizej..:)

..tobie za ta adwokature to ktos placi? ...duzo czasu poswiecasz na pisanie
na grupach...podobno nawet cie za to wywalili z forum dobrejdiety, bo
niewlasciwa osobe tam krytykowalas:)

.poza tym pamietaj, ja nie jestem wegetarianinem i jem mieso, wiec moich
wypowiedzi nie traktuj jako opinii z pozycji wege...

======
Jeff

4. Data: 2006-08-25 19:50:17

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisal

> ..moj Boze, adwokatka sie pojawila...a ty czytasz jakies posty twoich
> opty_kulegow Danusiu?

Staram sie czytac wszystkie posty.

> [...]
> Ali, ktoremu poswiecilem specjalny watek i mozesz go znalesc nieco nizej..:)

Jeff ja nikogo nie dziele na opty_kumpli i innych_kumpli.

> ..tobie za ta adwokature to ktos placi?

To taki mini_czyn społeczny;)
A oskarżyciele to płatni czy społeczni tu sie udzielają?

...duzo czasu poswiecasz na pisanie
> na grupach...

Nie wiecej niz Ty;)

> podobno nawet cie za to wywalili z forum dobrejdiety, bo
> niewlasciwa osobe tam krytykowalas:)

To jeszcze nie byla DD tylko DO!
Dostałam pstryczka za poglądy:)))))
Marcinowi tez sie nie podobały, tylko nie pamietam czy na tamtej grupie czy na
tej.

> .poza tym pamietaj, ja nie jestem wegetarianinem i jem mieso, wiec moich
> wypowiedzi nie traktuj jako opinii z pozycji wege...

Juz pisałam, ze nie ma dla mnie znaczenia, co kto je.
.ana

Burak, krowa i inne nie są eleganckimi wyrażeniami

5. Data: 2006-08-25 19:54:45

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal

> [...]
> najgorszych. Jeżeli w jakimś państwie jest w miarę "przyzwoity" przywódca,
> to tylko przypadek i zbieg okoliczności.

Zgadzam sie z tym wszystkim!
Im więcej "dóbr" tym większe szambo;)
.ana

6. Data: 2006-08-25 21:56:34

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

> Jeff napisal

> Staram sie czytac wszystkie posty.

..a pojawiasz sie zawsze wtedy, kiedy w/g ciebie uszczerbku na image doznaje
opty_kulega:)...
..dlaczego nie ustosunkowalas sie obiektywnie do wypowiedzi buraka
Ali?....nie widzisz w tych wypowiedziach niczego nienormalnego?

> Jeff ja nikogo nie dziele na opty_kumpli i innych_kumpli.

..za to ja dziele, bo taki podzial tu ewidentnie istnieje...i ty jakos nigdy
nie masz problemow z opowiedzeniem sie po wlasciwej stronie...i zawsze
pojawiasz sie w odpowiednim momecie...

> To taki mini_czyn społeczny;)

...czyli przyznajesz ze adwokatem jednej ze stron konfliktu jednak jestes,
tyle ze spolecznym....

.a obiektywna byc nie mozesz, rowniez w ramach tego czynu spolecznego?

> A oskarżyciele to płatni czy społeczni tu sie udzielają?

., kogo masz na mysli?... to jest grupa dyskusyjna wiec sie dyskutuje,
niestety niektorzy wola zamiast o dietach, dyskutowac o osobach...
ciekawe ze tego jeszcze do tej pory nie zauwazylas...

> ...duzo czasu poswiecasz na pisanie

> Nie wiecej niz Ty;)

..mijasz sie z prawda i znowu nie jestes obiektywna...sprawdzilem w google
ile postow do tej pory wyslalas (glownie na p.s.w, ...hmmm...ciekawe dlaczego
akurat tam...i dlaczego tamta grupa az tak bardzo cie interesuje:)..i jest
tego ponad 1200 sztuk...

http://glinki.com/?l=8xtwip

... a teraz sobie sama sprawdz ile ja do tej pory na ta grupe postow wyslalem....
powiem ci tylko tyle, ze jest ich ponad 10 razy mniej....wiec dlaczego
twierdzisz ze piszemy tak samo?

> To jeszcze nie byla DD tylko DO!
> Dostałam pstryczka za poglądy:)))))
> Marcinowi tez sie nie podobały, tylko nie pamietam czy na tamtej grupie czy
na tej.

..to znaczy, za jakie poglady?...napisz cos wiecej na ten temat....

> Juz pisałam, ze nie ma dla mnie znaczenia, co kto je.

...Danusiu, tobie moze sie tak tylko wydawac ze nie ma, ale ja widze ze
jednak ma...i to dosc powazne...

> Burak, krowa i inne nie są eleganckimi wyrażeniami

....masz racje, ale zycie to nie bajka i niestety nawet w wirtualnym swiecie
jest takze bardzo brutalne:)

*********
Jeff

7. Data: 2006-08-26 12:20:55

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisal

> ..a pojawiasz sie zawsze wtedy, kiedy w/g ciebie uszczerbku na image doznaje
> opty_kulega:)...

Mylisz sie.
Przewaznie pojawiam sie wtedy, gdy sama poczuje sie dotknieta.

> ..dlaczego nie ustosunkowalas sie obiektywnie do wypowiedzi buraka
> Ali?....nie widzisz w tych wypowiedziach niczego nienormalnego?

Az tak dokładnie wszystkiego nie czytam.

Jakie?

> moze zapoznaj sie na
nizej..:)

Postaram sie.

> ..za to ja dziele, bo taki podzial tu ewidentnie istnieje...

Ten podział istnieje i będzie istniał!

> i ty jakos nigdy
> nie masz problemow z opowiedzeniem sie po wlasciwej stronie...

To znaczy....?

> i zawsze
> pojawiasz sie w odpowiednim momecie...

Przeznaczenie?

> ...czyli przyznajesz ze adwokatem jednej ze stron konfliktu jednak jestes,
> tyle ze spolecznym....

Przyznaje ,ze bronie siebie!

> .a obiektywna byc nie mozesz, rowniez w ramach tego czynu spolecznego?

A nie jestem?

> ., kogo masz na mysli?...

Skoro jest adwokat to musi być oskarżyciel;)

> to jest grupa dyskusyjna wiec sie dyskutuje,
> niestety niektorzy wola zamiast o dietach, dyskutowac o osobach...
> ciekawe ze tego jeszcze do tej pory nie zauwazylas...

Zauważyłam.

> [...]
> akurat tam...i dlaczego tamta grupa az tak bardzo cie interesuje:)..i jest

Nie wiesz dlaczego?
Bronie sie!

> http://glinki.com/?l=8xtwip

Tu dodanie jednej kreseczki czy literki nie jest brane pod uwagę;)

> ... a teraz sobie sama sprawdz ile ja do tej pory na ta grupe postow
wyslalem....
> powiem ci tylko tyle, ze jest ich ponad 10 razy mniej....wiec dlaczego
> twierdzisz ze piszemy tak samo?

Pomyliłam sie? Przepraszam.

> na tej.
>
> ..to znaczy, za jakie poglady?...napisz cos wiecej na ten temat....

Nie czytałeś?
Na życie;)

> ...Danusiu, tobie moze sie tak tylko wydawac ze nie ma, ale ja widze ze
> jednak ma...i to dosc powazne...

Jeszcze raz napisze
nie przeszkadza mi "zwykły" wegetarianizm.
Boję sie ideowegetarianizmu!!!

> ....masz racje, ale zycie to nie bajka i niestety nawet w wirtualnym swiecie
> jest takze bardzo brutalne:)

Też o tym wiem;)
Emocje nami rządzą. Dobre czy złe, ale emocje.
.ana

8. Data: 2006-09-08 02:20:34

Od: m...@s...ca szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-09-08 02:20:38

Od: m...@s...ca szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

> [...]
> jednak ma...i to dosc powazne...

> ....masz racje, ale zycie to nie bajka i niestety nawet w wirtualnym swiecie

Ali, fan diety rabinow i jego kulturalne dyskusje o dietach:)
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Do Sz. P. Sławomira Matewckiego
Re: Opinia IŻ o DO
Ale jaja...