Ankieta dotycząca żywności wygodnej

1. Data: 2007-05-04 08:20:22

Temat: Ankieta dotycząca żywności wygodnej
Od: Romer <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam ogromną prośbę!!
Pomóżcie wypełnić ankietę do mojej magisterki, niech wypełnią też wasi
znajomi, rodzice, zony i mężowie.
http://www.ankiety-online.pl/survey.php?id=SurveyPag
e&survey=82e7b4f6319e04&page=0

Jeśli ktoś zawodowo związany jest z żywieniem i żywnością nich nie
wypełnia.
--
pozdrawiam,
Romer

2. Data: 2007-05-05 10:37:30

Temat: Re: Ankieta dotycząca żywności wygodnej
Od: eli <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 09:20, Romer <f...@i...pl> wrote:
> [...]
urveyPage&survey=82e7b4f6...

> Jeśli ktoś zawodowo związany jest z żywieniem i żywnością nich nie

Hej:)
Ankietę wypełniłam:)- 3mam kciuki za pomyślną obronę.
Mam prośbę-w wolnej chwili napisz proszę mi coś więcej o Twoim
kierunku?-ciężko było,czy są ciekawe przedmioty, czego Ty się tam
uczysz-"tak bliżej i jaśniej", jak wykładowcy?
co po tym kierunku zamierzasz robić?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdr.
Pa

TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja
Wella Painting
kosmetyki kolorowe i nie tylko /USA
Dobry dermatolog lub gabinet kosmetyczny w Krakowie.
maseczka hydraphase LRP