Antyszczepionkowi psychole

21. Data: 2019-10-24 05:06:27

Temat: Re: Antyszczepionkowi psychole
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-23 13:29, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

ja%22++%C5%81azariew

> W tym drzewie postow nie moge sie polapac, ale zalozywszy, ze cos z tego
> mnie dotyczy, to uwage o nieprzepracowanej agresji traktuje jako probke
> psychoanalizy dla malorolnych. Jestem od 4-5 lat zdrowy i nawet nie
> potrafie sie dobrze przeziebic, a do lekarki udalem sie w tym czasie dwa
> razy, zeby sie zaszczepic. Bywam tez u dentystki w celu kontroli i
> czyszczenia zebow (bardzo przyjemne! :-( ) i ortopedy po skierowanie na
> trening kondycyjny (kasa placi).

Brawo!
Wszystko zgodnie z zaleceniami niemieckich norm.

//i znaczy to, że nie masz podświadomej agresji!

22. Data: 2019-10-24 05:14:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-23 16:04, gazebo wrote:

owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> to nie praca dla PiS, spadowa :]

https://www.google.com/search?&q=%22wewnetrzna+agres
ja%22++%C5%81azariew

https://megawrzuta.pl/files/4b36969db997d97edf425b9e
28f5d84f.pdf
https://megawrzuta.pl/files/1a48d8adddd96dd86ccecf8b
a684979c.pdf

//cuda, panie, cuda!

23. Data: 2019-10-24 14:35:15

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Brawo!
> Wszystko zgodnie z zaleceniami niemieckich norm.
>
> //i znaczy to, że nie masz podświadomej agresji!

Nie ma zadnych norm w tych kwestiach. Szczepienia podroznym zalecaja
odwiedzane kraje, a kasy chorych lubia pacjentow, ktorzy dbaja o
zdrowie, bo maja mniejsze wydatki (tak chyba jest wszedzie?), a
spoleczenstwo mniejsze obciazenia. Ale jesli nie ma przymusu, to odsetki
sa niskie. Np. 37% seniorow szczepi sie przeciw grypie (w Szkocji 75%!).

Co do podswiadomosci (nieswiadomosci) i jej wplywu na zachowanie i
myslenie to mozna nia prawie wszystko tlumaczyc, np. preferencje
kulinarne, kolorystyczne, unikanie ciemnych pomieszczen, pajakow,
robakow, pewnych typow kobiet/mezczyzn, wybor partnerow/partnerek,
sklonnosc do dominacji, podporzadkowania ...
To cos jak z horoskopami. Kiedys podano grupie ludzi indywdualne
horoskopy i wszyscy sie w nich odnalezli. Okazalo sie, ze dostali takie
same teksty. Podobnie z pod(nie)swiadomoscia - kazdemu mozna wmowic, ze
ma podswiadoma agresje, lek, poczucie mniejszosci/wyzszosci

--
saluto
silvio balconetti

'tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
przecież mniej boli'

24. Data: 2019-10-24 17:26:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/10/2019 o 04:14, Izaura pisze:

owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> //cuda, panie, cuda!

faktem jest, ze pierdola ci sie watki, i to zaden cud
--
gazebo

25. Data: 2019-10-24 22:37:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.10.19 um 17:26 schrieb gazebo:

owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> faktem jest, ze pierdola ci sie watki, i to zaden cud

Nie rozumiesz, nie wierzysz, to sobie przeczytaj o diagnostyce karmy:

Dlaczego w życiu nie zawsze wszystko nam się udaje ?
Dlaczego jestem chory, a ktoś cieszy się zdrowiem ?
Co jest przyczyną naszych chorób ?
Dlaczego tamten ma pieniądze, a ja nie ?
Dlaczego ludziom nie układa się w związkach ?
Jak to zmienić ?

Mocna książka. Bardzo poruszająca. Po jej lekturze człowiek jest już nie
ten sam. Dla człowieka, który otworzy się na jej treść i ją do
siebie dopuści - staje się książką mocy. Czyni cuda. Zmienia i uzdrawia
na wielu poziomach. Leczy choroby. Prostuje ścieżki. Poprawia kontakt ze
sobą, Wszechświatem i tym co Boskie. Przywraca utraconą
odpowiedzialność, za to kim jesteśmy i za to, co przychodzi nam w życiu
przeżywać. Zmienia losy naszych dzieci.

Sprobuje jutro przejrzec te teksty i zobacze czy sie zmienie i nawroce
oraz powroce do zdrowia.

26. Data: 2019-10-25 01:47:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-24 14:35, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> same teksty. Podobnie z pod(nie)swiadomoscia - kazdemu mozna wmowic, ze
> ma podswiadoma agresje, lek, poczucie mniejszosci/wyzszosci

W odniesieniu do 'lubienia zdrowych przez kasy chorych', to uważam, że
jesteś w 'mylnym błędzie'.
Kasy chorych doskonale rozumieją, że szpitale to nie hotele i obłożenie
łóżek _musi_ być pełne, gdyz w przeciwnym wypadku przynosi straty.
Dotyczy to także przychodni, czy gabinetów i jest to niezależnie od
szerokości geograficznej.

//co do tekstów Siergieja Nikołajewicza, to są one dość trudne.
Niektórzy ludzie rozumieją je niekiedy po _kilkunastu_ latach.

27. Data: 2019-10-25 01:49:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-24 17:26, gazebo wrote:

owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> faktem jest, ze pierdola ci sie watki, i to zaden cud

to ze wzgledu na wrodzona empatie...

//myślę, że powinieneś już zacząć czytać tego Łazariewa.

28. Data: 2019-10-25 13:07:33

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> //co do tekstów Siergieja Nikołajewicza, to są one dość trudne.
> Niektórzy ludzie rozumieją je niekiedy po _kilkunastu_ latach.

Tak nie jest u nas. Kasy chorych (a jest ich ze 100-200 powszechnych i
iles tam prywatnych) licza pieniadze i im chodzi, zeby pacjent kosztowal
jak najmniej, a wiec mial tanie leki i zabiegi (doplaty za recepty),
leczyl sie raczej ambulatoryjnie niz stacjonarnie i w szpitalu byl jak
najkrocej (sa nawet doplaty za pierwsze 14 dni). Szpitale sa na wlasnym
rozrachunku i to im tylko zalezy na oblozeniu. Przychodni lekarskich
tutaj nie ma.

Z tym Siergiejem Lazariewem to przelece teksty jak bede mial czas i
pogoda sie zepsuje. A jak beda za trudne, to pewnie dlatego nie pomoga?
:-) Albo wlacze mechanizmy obronne...

29. Data: 2019-10-25 18:32:35

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 24 Oct 2019 05:00:23 +0200
doszła do mnie wiadomość <5db113ff$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>//następny po kursach WKP(b) ?

Ciekaw jestem po jakich kursach jest "arcybiskup" Głódź:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/arcybiskup
-slawoj-leszek-glodz-diecezja-gdanska-reportaz-w-tvn
24,980303.html

30. Data: 2019-10-25 20:20:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/10/2019 o 21:37, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> przeżywać. Zmienia losy naszych dzieci.
>
> Sprobuje jutro przejrzec te teksty i zobacze czy sie zmienie i nawroce

czekam z niecierpliowscia

--
gazebo

Jak informuje Radio Maryja...
Takie cacane ze nie ma sie do czego dOPie...?
Morawiecki
EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci
Szatan lubi ludzi smutnych