Ariston MBT2022

1. Data: 2006-08-26 04:45:24

Temat: Ariston MBT2022
Od: "ktomek" <k...@o...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

kupilem nie dawno taka lodowke i mam potrzebe zeby zmnienic kierunek
otwierania drzwi,w instrukcji wyczytalem ze musi to zrobic to serwis,
ciekawi mnie czy bede musial za to zaplacic? chyba ze ktos zWas to juz sam
przerabial na wlasna reke

2. Data: 2006-08-26 09:42:57

Temat: Re: Ariston MBT2022
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktomek" napisał:
> [...]
> otwierania drzwi,w instrukcji wyczytalem ze musi to zrobic to serwis,
> ciekawi mnie czy bede musial za to zaplacic? chyba ze ktos zWas to juz sam

Praktycznie z żadną nie ma problemu.
Zaczynasz od odkręcenia mocowania zawiasu w okolicach prawej stopki i masz
ściągięte rdzwiczki od zamrażarki. Następnie zawias środkowy i powinny zejść
drzwi górne. Przekręcasz jakiś tam pierdolnik uprzednio wyjmując zaślepkę
(jeśli jest) z lewego górnego rogu. Zaślepiasz otwór po wykręceniu.
Wyjmujesz środkowe zaślepki po lewej stronie i przekładasz w miejsce po
prawej w miejsce gdzie był zawias. Potem zawias i drzwi górne, potem dolne
wraz z zawiasem na dole obok stopki. Gotowe! Widać, że ta lodówka nie ma
wystających uchwytów, więc masz o tą jedną czynność mniej.
Serwis skasuje 50 minimum a to jest 5 minut roboty. No ale trzeba mieć
kawałek śrubokręta krzyżakowego, nasadowy 10, czasem imbusa.

P.

panele bezklejowe
Jak wyizolowac sufit ???
koszt kapieli
mocowanie słupka prysznica na kafelkach i płycie k-g
Ariston - niesolidny serwis