Ataki nerwicy lękowej w ciąży.

11. Data: 2009-03-21 13:10:30

Temat: Re: Ataki nerwicy lękowej w ciąży.
Od: "joanna" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież nie bedzie brała tego systematycznie. Jeśli w końcówce ciąży w
krytycznej sytuacji weźmie jedną tabletkę, to myślę, że nic złego sie nie
stanie.

12. Data: 2009-03-21 23:20:43

Od: "Carfen" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Musiałbym upaść chyba z tego samolotu na głowę żeby zacżąć pod koniec ciąży
faszerować się lekami, zreszta nie rozumiem po co mi link do Seroxatu skoro
go nie biorę od 3 lat i nie mam zamiaru do niego wracać. Swoja droga Seroxat
nie pomoze mi jak go wezme 30 min przed czy w trakcie ataku bo zaczyna
działac dopiero po około miesięcznej kuracji, zalezy od dawki przyjmowanej.

13. Data: 2009-03-21 23:42:53

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carfen pisze:
> Musiałbym upaść chyba z tego samolotu na głowę żeby zacżąć pod koniec ciąży
> faszerować się lekami,

Czy Ty naprawdę jesteś w ciąży? :D

--
animka

14. Data: 2009-03-31 17:38:07

Od: "Carfen" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uff, własnie wróciłam od połoznej. Wymęczyła mnie ale najwazniejsze ze
wszystko dobrze, nie ma przeciwwskazań do lotu, leki mam, zaświadczenie mi
wypisała więc możemy lecieć ;)
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Pozdrawiam.

Obliczanie dziennego zapotrzebowania kalorycznego
Dobry chirurg stomatolog w Warszawie na NFZ?
Klinika leczenia nerwic w warszawie na Sobieskiego
Nie polecam serwisu"znany lekarz"
Zapalenie migdalkow