^ Ateiści boją się śmierci ^

171. Data: 2006-12-31 13:42:30

Temat: Re: ^ Ateiści boją się śmierci ^
Od: "II" <I...@v...tn> szukaj wiadomości tego autora

lucyferariusz (ministrant -`@'-) napisał(a):

> Nawet dobry Bóg ?

Nie znam Go osobiście, więc nie wiem. Ale skoro ponoć Bóg stworzył
człowieka na swoje podobieństwo, a znam ludzi którzy tacy są, wieć mogę
przypuszczać, że Bóg też taki jest.

> A więc jest szansa nawet dla Szatana,
> ale dla ateistów i heretyków nie ma żadnej ? :o)

Skoro jest dla sztana, to dlaczego nie dla ateistów i heretyków?

> Znasz już doktrynę swoje jedynie słusznego ko9scio9ła
> i co mówi w tej sprawie ? Poczytaj w wolnej chwili,
> a może i mnie zrozumiesz, o czy mówię...

Jakiego mojego kościoła? O czym Ty mówisz?

> A dlaczego szukasz cudownego, a nie realnego ?
> Zajrzyj do serducha i popatrz, skąd to Ci się wzieło,
> od Kajfasza czy od Chrystusa, a będziesz wiedział.

A kto to jest Kajfasz?

> To w czym wiara jest lepsza od wiedzy
> w takim układzie ?

Sorki troszę zamieszałem. Według mnie wiedza jest lepsza od wiary.
--
II
Jest tak, bo tak być musi...

172. Data: 2006-12-31 13:44:41

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław D" w news:4595bbe3$0$17959$f69f905@mamut2.aster.pl...
/.../

> Tiaaaa, budujemy w widzach napięcie ? A tu nagle trach !! Wyskakuje kot !! ... z
> łóżka ... fioletowy :)

:)). Fioletowe osobniki to... jeśli już - wypadają z łóżek. Kto by wytrzymał
taką dawkę denaturatu....

Mam się przyznać?
A czemu nie?;)

Rzecz jest arcy ciekawa psychologicznie.

Właśnie w tak zwanym międzyczasie, zastanawiam się, co leży u korzeni
ludzkich motywacji. M o t y w a c j i - do działania nie związanego
z walką o byt, z wypoczynkiem, rozkoszami różnego rodzaju ludzkiego,
z próżnością, z oczekiwaniem nagrody.
Co leży u źródeł motywacji nieludzkiej, takiej, która wygania niektórych
na bieguny, na szczyty górskie, w kosmos, ... która zmusza do poszukiwań
ukrytego - tak długo, jak długo ...
mają motywację?
Mówiąc ściśle - jaki jest związek "motywacji" z silnikiem wszechświata?
:))...

Nie - nie oczekuję odpowiedzi - z tego co wiem, tego jeszcze nikt nie wie:).

Ale faktem jest, że widzę masę sił destrukcyjnych po drodze.
I to tak głęboko zakorzenionych i uwarunkowanych, że strach się bać.
Choćby nie wiem jaka nagroda miała być na końcu, po prostu niemoc
dopada ludzi... i przestaje im się chcieć. Bo to nie są drogi usłane różami.
To jest ciężka harówa - zdobyć takiego MontaEveresta na ten przykład...;)
Sława? Nie - to przecież pryszczyk jest...
Pieniądze - żadne.
Nie o to tu chodzi.
Napęd jest gdzieś wewnątrz, ale karmi się zewnętrzem.

Zauważyłem więc, że dla mnie pokarmem sytliwym w miarę, jest coś takiego
właśnie. Napięcie publicznej sprężyny. To coś na kształt publicznego
zobowiązania. Jak nie wypali - będzie poruta... albo nic nie będzie, bo nikt
tego nie zauważy.
Ale jak wypali... no to te wszystkie niedowiarki i wątpiący, poskrobią się
w główki....i powiedzą "a jednak, nie żartował....".

Tak więc - jeśli pytasz o kota z pudełka, to cierpliwości :))).
Jak ma wyskoczyć, to wyskoczy. W swoim czasie.

Gdyby znalazł się jakiś przedsiębiorczy czytacz, to - tak sobie w nastroju
świątecznym pomyślałem - mógłby zacząć już teraz przyjmować zakłady :).
Są dwie opcje - kto obstawia?
Kto kasę trzyma?;))

> Na post po zbóju zaziewnął
> P.D.

Spotkałem dzisiaj na falach niejakiego Hieronima D., doktora
w rządowej instytucji d/s bodajże studiów międzynarodowych
czy jakoś tak... - Krewny li to, czy tylkot ;)?
To tak, względem badań na ewentualnym wpływem autorytetów...

All
--
"Ludzie tacy jak my, wierzący w fizykę, wiedzą, ze różnica miedzy
przeszłością, teraźniejszością i przyszłością jest tylko uparcie obecną

173. Data: 2006-12-31 14:44:21

Od: "lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Dec 2006 14:42:30 +0100, II napisał(a):

> Nie znam Go osobiście, więc nie wiem. Ale skoro ponoć Bóg stworzył
> człowieka na swoje podobieństwo, a znam ludzi którzy tacy są, wieć mogę
> przypuszczać, że Bóg też taki jest.

Trochę dobra, a trochę zły ?
Ok.,to mozliwe, ale skąd Ty to wiesz,
bo chyba nie od Chrystusa, tak ?

> Skoro jest dla sztana, to dlaczego nie dla ateistów i heretyków?

A do jakiego należysz kościoła ?

> Jakiego mojego kościoła? O czym Ty mówisz?

A co, jesteś ateistą ?

> A kto to jest Kajfasz?

A kim jest Twój guru ?
A o Chrystusie słyszałeś ?
No on jest trochę moim guru :o)

> Sorki troszę zamieszałem. Według mnie wiedza jest lepsza od wiary.

Dlaczego więc na poczatku chciałeś
mnie przekonać, że jest odwrotnie ?

Problem w tym, ze wi8edza ni8e zawsze jest prosta,
i ni8e zawsze daje się prosto wytłomaczyć
dzieciom...

-`@'- (*
_____vohumana_____
_()_

--
"Wstydzę się, że nie mogę zapewnić wszystkim
pełnego poczucia bezpieczeństwa od wszelkiej krzywdy."

Julian Apostata

"Był on nieprzyjacielem chrześcijaństwa, ale bez rozlewu krwi."
Eutropius, historyk rzymski z IV w.

174. Data: 2006-12-31 14:59:48

Od: "lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Dec 2006 14:44:41 +0100, ... zzz napisał(a):

> [...]
> :))...
>
> Nie - nie oczekuję odpowiedzi - z tego co wiem, tego jeszcze nikt nie wie:).

No przecież wierzysz chyba we Wszechmocną Grawi, tak ? :o)

> Ale faktem jest, że widzę masę sił destrukcyjnych po drodze.

Chyba że widzimy pierwotny chaos, zdaniem ezoteryków
i zaklinaczy węży chaos nieoddziaływujący ze sobą,
czyli nieujazmiony, czyli nioe podlegający Grawi ?
Czyli obojetna "czarna" masa wszechświata,
tj. wód pramaterii, a krótko mówiąc żelu Toskiego ?

Tak, czytałem teozofię i inne takie wiedze tajemne...
religię też się z tej wiedzy wywodzą..., chyba...

> [...]
> Pieniądze - żadne.
> Nie o to tu chodzi.
> Napęd jest gdzieś wewnątrz, ale karmi się zewnętrzem.

Inaczej być nie może, chyba że... zgaśnie,
to wtedy wnętrze tez wchodzi w rachube, tak ?

> [...]
> świątecznym pomyślałem - mógłby zacząć już teraz przyjmować zakłady :).

ja obstawiam, że się wszystko zmieni...,
choc tak naprawdę nic się nie zmieni w ludzkiej psychice...
Ciekawe dlaczego to jest takie trwałe...

> All

-`@'- (*
_____vohumana_____
_()_

175. Data: 2006-12-31 15:00:11

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... zzz" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

> Nie - nie oczekuję odpowiedzi - z tego co wiem, tego jeszcze nikt nie wie:).

:))

> [...]
> ukrytego - tak długo, jak długo ...
> mają motywację?
> Mówiąc ściśle - jaki jest związek "motywacji" z silnikiem wszechświata?

Może doczytałeś się gdzieś między wierszami moich postów tutaj i być może na
innych grupach jakie mam hobby od lat może z trzech, z przerwami ? :)
Podpowiem - kiedyś nadejdzie taki dzień, że ten pieprzony multilotek zostanie
rozpracowany - przeze mnie :)) Motywacja zysku dobra jest na początek - żeby
zacząć. I jeśli nie przeradza się w coś innego, to całe dzieło kończy się
szybciej niż się zaczęło. Fajnie jest sobie pomarzyć, że wysyłasz jeden kuponik
i za zysk kupujesz sobie chałupę, do tego dochodzi, że taki kuponik mógłbyś
wysyłać codziennie, ale dlaczego ograniczać się do polski ? Takie loterie są na
całym świecie - moznaby wszystkie puścić z torbami ... :) I tak sobie człowiek
marzy, marzy, staje się władcą domu, podwórka, miasta, kraju, ziemi, kosmosu i
wszechświata - a robota stoi :) Gdy robota się zacznie - wtem trach !! :) Władca
wszechświata zapomina o swym niedoszłym wszechświecie, wchodząc w świat cyferek,
kulek, liczb i rozkładów. Dzieląc, rządząc oraz ustanawiając prawa i znoszac je.
Dziiiiwny jeeest teeeen świat, nieprawdziwy taki :) Często jest tak, że już tuż,
tuż - zamykasz kota w szufladzie, już myślisz że jest twój, gdy kot ten zamiast
z rzeczonej szuflady ucieka ... z pobliskiego garażu :) Właśnie po raz kolejny,
zamknąłem go. Tym razem w pudełku po butach, mało tego - obstawiłem wszystkie
znane mi miejsca z których mógłby uciec. Nie ucieknie to sukces ... a jesli
ucieknie, to znów poznam jakieś nowe miejsce w tym innym świecie. Same plusy :))

> Nie - nie oczekuję odpowiedzi - z tego co wiem, tego jeszcze nikt nie wie:).

> [...] tego jeszcze nikt nie wie:).

Czyż to nie jest wystarczająca motywacja ? :)

Post po zbóju wylosował
P.D.

176. Data: 2006-12-31 15:02:21

Od: "lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Dec 2006 16:00:11 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> ucieknie, to znów poznam jakieś nowe miejsce w tym innym świecie. Same plusy :))

> Czyż to nie jest wystarczająca motywacja ? :)

Tez tworzysz od lat wygrywające systemy w totka,
co,brat ? :o) Niezłe jaja...

> Post po zbóju wylosował
> P.D.

-`@'- (*
_____vohumana_____
_()_

177. Data: 2006-12-31 15:17:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> napisał w
wiadomości news:1xerqqjgyldca$.wnb2mle3snbe.dlg@40tude.net...

> Tez tworzysz od lat wygrywające systemy w totka,
> co,brat ? :o) Niezłe jaja...

Jak zapewne wiesz, każdy system jest wygrywający pod warunkiem że sie dobrze
typuje. Tak więc zajmuje się typowaniem, a systemy są na drugim planie. Zresztą
systemy, to zwykła chamska, każdemu dobrze znana matematyka - tu nie pola do
popisu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

178. Data: 2006-12-31 15:22:36

Od: "lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Dec 2006 16:17:06 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> systemy, to zwykła chamska, każdemu dobrze znana matematyka - tu nie pola do

Hmm..., liczysz na objawienia ?
No ja też zakładam w moich systemach jakieś pewniaki,
bez tego sie chyba nie obejdzie... :o)

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

-`@'- (*
_____vohumana_____
_()_

179. Data: 2006-12-31 15:32:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> napisał w
wiadomości news:1vk2d4d1lr6k7$.hymqt652xapq.dlg@40tude.net...

> Hmm..., liczysz na objawienia ?
> No ja też zakładam w moich systemach jakieś pewniaki,
> bez tego sie chyba nie obejdzie... :o)

Dążę do tego aby nie zakładać/zgadywać tylko "wyliczyć" :) Co do objawień - coś
w tym jest. Jakieś 5 miechów temu miałem pewną koncepcję w której brakowało mi
jednego ogniwa. Odłożyłem koncepcję na półkę w oczekiwaniu aż brakujące ogniwo
się odnajdzie. I nie uwierzysz - parę dni temu odnalazło się w wyniku objawienia
:) Samo z się wskoczyło do głowy. Własnie wkomponowuję ogniwko w koncepcję i
ubieram w szatki ... i zobaczymy skąd teraz kotek ucieknie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

180. Data: 2006-12-31 15:40:07

Od: "lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Dec 2006 16:32:04 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> się odnajdzie. I nie uwierzysz - parę dni temu odnalazło się w wyniku objawienia

Spokojnie uwierzę, brat, sam Jeszu kiedyś
podobno powiedział:

Mt 16:16-17
16. Odpowiedział Szymon Piotr: Ty jesteś Mesjasz, Syn Boga żywego.
17. Na to Jezus mu rzekł: Błogosławiony jesteś, Szymonie, synu Jony.

ACHTUNG ! WNIMANIE ! UWAGA !

Albowiem nie objawiły ci tego ciało i krew,
lecz Ojciec mój, który jest w niebie.
(BT)

Piotr pewnie trochę zgłupiał, bo przecież
nie rozmawiał osobiście z Bogiem, który
by mu coś tam miał objawiać, ale...

>Samo z się wskoczyło do głowy.

Szkoda, że nie zagadnął Jeszu'ego o to,
że niby jakim cudem mu coś Bóg objawił,
skoro on żadnego Boga nie widział...

Rozumiem, że tak był zmieszany ta wypowiedzią
Jeszu, że zapomniał języka w gębie, łatwo mi się
teraz mądralować...

> Własnie wkomponowuję ogniwko w koncepcję i
> ubieram w szatki ... i zobaczymy skąd teraz kotek ucieknie :)

Życzę Ci, brat, żeby już nie miał dokąd uciakać :o)
na ten Nowy Rok 2007, HEY !

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

-`@'- (*
_____vohumana_____
_()_

--
[...]

Sens życia, samotność, miłość i wszystko inne, co wielkie ;)
(.) Czy prawda jest potrzebna ?
Prośba - książka
Jak to jest z tymi sondażami ?
Stres