[BADANIE KRW] - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)

11. Data: 2010-09-15 17:31:40

Temat: Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Wiadomość:

glob napisał(a):

> Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
> Wiadomość:

Mo�na
> No weź przykład Alicji T. Niedosyć, że działali zupełnie nie
> przejmując się jej zdrowiem, to jeszcze oczy jej załatwili dodatkowa
> dogmatyką rodzenia. No to tu mamy właśnie ten podwójny element
> obojętności do pacjenta i teraz tą obojętność jeszcze podkręca
> dogmatyka kk, że staje się ważne nie zdrowie pacjenta, ale przymus
> bycia inkubatorem.
> Umieść wiadomość Anuluj on
> Wyślij mi kopię tej wiadomości

Mówi się i dobrze się mówi, że nauka staje się nowym kościołem, gdzie
ważna jest teoria zamiast ludzi, w kk ważna jest dogmatyka kosztem
ludzi, dlatego kościelni są pozbawieni ciepła emocjonalnego, czyli
oziębli. Dlatego Chiron, który nienawidzi wszystkich jest oziębły, a
naukę atakuje głupotą, bo nie rozumie, więc jest to inne, obce i tu
widzimy skrajną deficyt życia emocjonalnego.

12. Data: 2010-09-15 17:58:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Wiadomość: No patrz Ikselka
1. przychodzisz do lekarza, a on ma zupełnie gdzieś twoje zdrowie-
obojętność medyczna.
2. Przychodzisz do lekarza, a on mając gdzieś twoje zdrowie, na
dodatek zmusza ciebie do rodzenia, dodatkowym kosztem twojego zdrowia.
Tak masz podwójne wiązanie, przecież to jakiś koszmar, bo niedosyć, że
operacja twoja się nie uda, to jeszcze podczas nieudanej operacji masz
urodzić, no to można super horror z psychopatami nakręcić i Tarantino
ze wstydu się chowa i kończy karierę.

13. Data: 2010-09-15 18:22:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 19:07:40 +0200, Ikselka napisał(a):

> (...)
> Na ludziach się odbija? - w przypadku pani Tysiąc akurat do tego nie
> dopuszczono, na szczęście :->

A dokładnie - w przypadku jej dziecka.

14. Data: 2010-09-15 18:30:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 10:15:14 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Niedosyć, że działali zupełnie nie
> przejmując się jej zdrowiem, to jeszcze oczy jej załatwili dodatkowa
> dogmatyką rodzenia.

Akurat te oczy to ona sobie razem ze swoim małżonkiem "załatwiła" - oboje
nie brali pod uwagę naturalnych i jak najbardziej "konsekwentnych"
konsekwencji swojego prymitywnego (bo wynikającego jedynie z popędu
płciowego, a nie z miłości - gdyby wynikał z miłości, kochaliby wszystkie
swoje dzieci także) seksu. Seksu, którego prymitywizm dobitnie objawia się
także i w tym, że ów (pożal się Boże) małżonek nigdzie nie zabiera głosu
razem ze swoją samiczką, poprzestając na byciu zwykłym rozpłodnikiem, nie
różniącym się od zwierzęcych samców niczym poza ludzką posturą.

15. Data: 2010-09-15 18:32:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 10:58:31 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Przychodzisz do lekarza, a on mając gdzieś twoje zdrowie, na
> dodatek zmusza ciebie do rodzenia,

Tzn co: robi mi dziecko? gwałci???

Ależ mędzisz.

16. Data: 2010-09-16 01:48:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Wiadomość: Po pierwsze, brak łączności seksualnej w związku powoduje
osiębłość emocjonalną małżonków, z punktu widzenia seksuologii
katolicki ostracyzm do seksu wyrasta z dewiacji, bo natura dała seks,
po to aby on spajał i trzymał więź między partnerami, pacjentami
klinik seksuologicznych są katolicy przede wszystkim, którzy
sprowadzili seks do rozpłodu, tak więc wygasła więź emocjonalno -
seksualna między partnerami, jak też kobieta bojąc się zajścia w
ciąże, stała się oziębła do parnera w tych sprawach. Więc twoje
szydzenie na faceta spowoduje, że projektujesz na niego winny, nie
będące jego winą, bo on zachowuje się normalnie, tylko nienormalna
jest dewiacja katolicka, która w konsekwencji skaże ciebie na to, że
on pudzie do burdelu, ty będziesz oziębła w stosunku do jego potrzeb,
tak jak i on do twoich, jesteście w tym momencie obcymi ludzmi.
Po natępne to co się dzieje w polsce z kobietami zaczyna przypominać
zbiorową ich masakre, tak skrajnego prześladowania i uprzedmiotowienia
nie widzałem nigdy od strony nauki samej w sobie.....

Ile Polek co roku wyjeżdża z kraju tylko po to, aby przerwać ciążę bez
ryzyka nalotu policji? Problem turystyki aborcyjnej był przedmiotem
tzw. wysłuchania obywatelskiego w Sejmie.
W Sejmie odbyło się tzw.
. obywatelskie wysłuchanie na temat turystyki aborcyjnej Polek, które
zorganizowała Federacja na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny oraz
poseł Marek Balicki. Można je było śledzić za pośrednictwem portalu
gazeta.pl i w radiu TOKFM. Zaproszeni goście, wśród których byli
dyrektorzy klinik i
lekarze z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Holandii, czyli głównych
kierunków wyjazdów aborcyjnych Polek, przedstawili fakty i liczby
odnośnie turystyki aborcyjnej.
Lekarze, m.in. dr Janusz Rudziński, ginekolog, szef oddziału kliniki w
Prenzlau w Niemczech, podają, że na
aborcję w ich szpitalu decydują się nie tylko osoby dobrze
wykształcone i sytuowane, które zaszły w niechcianą ciążę, pomimo
dosyć dobrej wiedzy na temat antykoncepcji.Klinika jest też ostatnią
deską ratunku dla kobiet, które z powodu uszkodzenia płodu, powinny
mieć możliwość dokonania aborcji, boją się czy poradzą sobie z
dzieckiem, a zgodnie z polskim prawem nie mogą usunąć ciąży, czy
ofiary gwałtów - obawiające się poniżenia w rodzinnym kraju.
Ann Furedi z kliniki w Wielkiej Brytanii podała z kolei bulwersujący
przykład łamania konstytucyjnych praw Polek, opisując jak zdarzały jej
się telefony od polskiej policji, w których żądano informacji o
obywatelkach Polski, które dokonały u nich aborcji. Telefony
otrzymywała, mimo iż tzw. kompromis antyaborcyjny,gwarantuje
niekaralność Polkom, które przerwały ciążę.
Lekarze i przedstawiciele
Federacji zwracali również uwagę na to, że nadal nie została
wprowadzona w życie, obiecana przy okazji wprowadzenia ustaw z 1993
roku, rzetelna edukacja seksualna i refundacja antykoncepcji, które
ograniczyłyby liczbę przypadkowych ciąż. Według szacunków Federacji
na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny co roku dokonywanych jest
80-200tys. zabiegów aborcji, z czego 10-15% za granicą.
Po wystąpieniach lekarzy odbyła się dyskusja panelowa, w czasie której
można było zadawać pytania.

http://betweenblankpages.wordpress.com/2010/08/30/dl
aczego-panstwo-robi-to-wlasnym-kobietom/

http://wyborcza.pl/1,75478,8300922,Polskie_aborcje_w
_klinikach_calej_Europy.html

- Z dumą oświadczam, że każda wykonana przeze mnie aborcja ratuje
życie kobiety - stwierdził publicznie dr Christian Fiala, lekarz z
kliniki ginekologicznej Gynmed w Wiedniu. Od kilkunastu lat nikt w
Polsce nie usłyszał takich słów. Bo u nas o aborcji więcej się
milczy,
niż mówi. A jeśli ktoś zabiera głos, to zazwyczaj mężczyźni. Politycy
wspierani przez księży troskają się o "kompromis", który przed laty
zawarli sami ze sobą. Tym razem w obywatelskiej dyskusji o tzw.
turystyce aborcyjnej wypowiedzieli się fachowcy. Pomagają Polkom w
państwach, gdzie to kobieta decyduje. Zachodni lekarze pytali: jak
polskie państwo może robić to swoim kobietom? O wczorajszym
wysłuchaniu obywatelskim na temat "turystyki aborcyjnej"
pisze Lidia
Ostałowska w Gazecie Wyborczej.
http://wyborcza.pl/1,75478,8300922,Polskie_aborcje_w
_klinikach_calej_...
http://wyborcza.pl/1,76842,8300496,Dlaczego_panstwo_
robi_to_swoim_kob...

Tak więc podsumowując, nieodkręcaj kota ogonem z tą
wstrzemięźliwością, bo to jest nierealna dewiacja, która rujnuje więzi
między partnerami. Po drugie nauka jest uprzedmiatawiająca i każdy
pacjent niepewnie zawsze się czuł w rękach lekarza, ale zamiast
lekarze ćwiczyć sumienia, by ten pacjent nie czuł dyskomfortu i był po
ludzku traktowany, ćwiczą dogmaty, które w takiej skali skazują
pacjenta na ostratyzm i brak lęku o jego zdrowie, że ludzie zaczynają
konsultować się z obcymi ,bo tam aż nie ma takie masakry. Masakry
pacjentów. I to będzie bardzo trudno odkręcić, by teraz nagle z
takiego masakrowania nasi lekarze stali się współczujący.

17. Data: 2010-09-16 02:20:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Wiadomość: Pamiętasz komunizm jak medycyna działała w ramach
ideologii? Ludzie do tej pory boją się psychiatrów, bo niedosyć, że
psychiatria traktowała pacjentów przedmiotowo, to do tego jeszcze
wchodziła ideologia komunistyczna, ludzie do tej pory mają uraz i są
przerażeni. No to teraz Medycyna służy nowej chorej ideologii, czyli
katolicyzmowi i mamy masakrę pacjentów, zachowań bez liku , dla
których pacjent jest śmieciem, bo ten pacjent ideologicznie ponownie
został uprzedmiotowiowiony.
I to jest zaraźliwe po wszystkich dziedzinach, ja do tej pory nie mogę
zrozumieć, dlaczego za komuny miałem większość diagnoz dobrze
postawionych, a teraz jak idę do lekarza, to od razu idę do
kilku[ chodzę prywatnie]. Jak mi ostatnio przepisał krople do oczu, to
mało nie oślepłem i tak trzech okulistów nie wiedziało co mi jest. A
dopiero farmaceutka, znajoma z apteki dała mi Dikortinew i w ciągu 4
dni mi przeszło.

18. Data: 2010-09-16 08:37:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 19:20:23 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> mało nie oślepłem i tak trzech okulistów nie wiedziało co mi jest. A
> dopiero farmaceutka, znajoma z apteki dała mi Dikortinew i w ciągu 4

Po prostu teraz na medycynę nie idzie się TAKŻE po to, aby leczyć ludzi,
lecz TYLKO po to, aby zbijać kasę. W związku z tym się na studiach nie
uczy, tylko zalicza, a po nich po prostu się nie leczy, lecz po prostu się
bezmyślnie błądzi po diagnozach, aby tylko WZIĄĆ za wizytę.
Komercja. Zwykła.
Twoje teorie sa bezpodstawne.

19. Data: 2010-09-16 08:51:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 18:48:00 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
> Wiadomość: Po pierwsze, brak łączności seksualnej w związku powoduje
> osiębłość emocjonalną małżonków,

Jest dokladnie ODWROTNIE.

> z punktu widzenia seksuologii
> katolicki ostracyzm do seksu wyrasta z dewiacji, bo natura dała seks,
> po to aby on spajał i trzymał więź między partnerami,

No tak, wyobrażam sobie zatem tę "więź" między mnogimi partnerami seksu
promowanego powszechnie NIE przez kościół :->

> pacjentami
> klinik seksuologicznych są katolicy przede wszystkim, którzy
> sprowadzili seks do rozpłodu, tak więc wygasła więź emocjonalno -
> seksualna między partnerami,

Wygasa (a wlaściwie od początku jej ie ma) tylko wtedy, kiedy opierała się
wyłącznie na seksie.

> jak też kobieta bojąc się zajścia w
> ciąże, stała się oziębła do parnera w tych sprawach.

Bzdura. Kiedy jest WIĘŹ, kobieta nie boi się zajścia w ciążę, ciąża
(=dziecko) jest wtedy oczekiwanym darem, a nie ciężarem.

> [...]
> on pudzie do burdelu, ty będziesz oziębła w stosunku do jego potrzeb,
> tak jak i on do twoich, jesteście w tym momencie obcymi ludzmi.

Czy Ty w ogóle wiesz, do kogo teraz "rozmawiasz"?
:-)

> [...]
> nie widzałem nigdy od strony nauki samej w sobie.....
>
> Ile Polek co roku wyjeżdża z kraju tylko po to, aby przerwać ciążę bez

Dokładnie tyle, ilu jest pożal się Boże "facetów", ktorzy potrafią tylko
siać na prawo i lewo, nic poza tym sobą nie reprezentując.
A cóż Ty sobie myslisz - gdzie jest w Twoich wywodach miejsce na krytykę
facetów, którzy sieją, a nie chcą, lub co gorsza nie nadają się, aby
zbierać? Hę?

> (...)

To mnie nie interesuje.

> [...]
> kliniki ginekologicznej Gynmed w Wiedniu. Od kilkunastu lat nikt w
> Polsce nie usłyszał takich słów. Bo u nas o aborcji więcej się

Niooo, to ma facet z czego być dumny. Powinien zacząć kolekcjonować
zasuszone stópki i rączki (uszu się nie da, bo nierozwinięte)- istny
myśliwy! :-> :-///

> [...]
> zawarli sami ze sobą. Tym razem w obywatelskiej dyskusji o tzw.
> turystyce aborcyjnej wypowiedzieli się fachowcy. Pomagają Polkom

Dobre sobie.

> [...]
>
> Tak więc podsumowując, nieodkręcaj kota ogonem z tą
> wstrzemięźliwością, bo to jest nierealna dewiacja, która rujnuje więzi

Nie zaobserwowałam tego u siebie, ba, jest wręcz przeciwnie: po 30 latach
małżeństwa jest nadal jak na jego początku. Może tylko spać człek więcej
potrzebuje - a że akurat mogę, to sobie śpię do 9-10. Więc cotymitu, globek
:-)

> [...]
> pacjentów. I to będzie bardzo trudno odkręcić, by teraz nagle z
> takiego masakrowania nasi lekarze stali się współczujący.

Boją się, że pacjenci nie przyjdą do nich z kaską. Konkurencja jest. I
tyle. Jakie tam współczucie lekarzy? - chyba tylko sobie, że mają gorzej.

20. Data: 2010-09-16 09:11:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Tue, 14 Sep 2010 07:59:35 -0700 (PDT), Damian Kołkowski napisał(a):

O matko, jakiś hipochondryk???
To, że antybiotyki nie ruszyły wirusów, to normalne.
Ale przy infekcjach wirusowych prawie automatycznie zjawiają się nadkażenia
bakteryjne (osłabienie organizmu) i stąd ten antybiotyk.
Antybiotyk na paciorkowce (angina), więc statystycznie ( :-) ) wybór
słuszny. Pytanie tylko, czy Pan zadbał o bakterie jelitowe, więc o swoja
odporność i skuteczną walkę z wirusami.

A poza tym nie jestem lekarzem, tylko plączę się dookoła diagnostyki, więc
proszę....się odklintamycynowac :-)

MK

Zaburzenia w czynności podstawowej
poszukuję rehabilitantów Łódź