Babcia w rodzinie

1. Data: 2002-05-26 17:41:47

Temat: Re: Babcia w rodzinie
Od: " Ania" <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że jak kiedyś babci zabraknie odczujesz że mimo wszystko ją kochałeś i
nie była wcale taka zła.
Wiem że wielu ludzi chce mieć babcie ale może rzeczywiscie lepiej na
(niewielką) odległość.

1. Data: 2002-05-26 20:48:36

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości

> Użytkownik "marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> zaczynam dostawac kochanej schizofrenii, szanuje

Złe podejście do choroby. Ustaw się inaczej. Pozdrawiam!
Elizabeth

1. Data: 2002-05-26 20:49:48

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acnmbm$brl$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik marcin <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:acma3s$di1$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
>
> Babcie i rodzice maja zawsze rację. Przekonasz się o tym za parę lat.
>
> V-V

Bez przesady. Nie zawsze i nie wszyscy.
Elizabeth

1. Data: 2002-05-26 22:09:33

Temat: Odp: Babcia w rodzinie
Od: "marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik allfred <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acqp3g$kq$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> mialem bardzo podobna sytuacje i podobne odczucia do twoich :((- meczarnie
> zreszta tez
> ja znalazlem na to sposob - tak jak mowisz wyprowadzilem sie :)
> moze i z naukowego punktu widzenia to nie bylo dobre ale w koncu odpoczela
> moja psychika:))
> wyprowadzilem sie na poczatek od babci a potem z domu moich rodzicow
> i powiem ci nie bylo latwo - bylo ciezko
> ale jakos sobie poradzilem - z perspektywy to chyba odbieram jak jakas
> inicjacje jak stac sie meszczyzna :))
> ( ale wolałbym by moje dzieci nie musialy tego doswiadzczac i sadze ze

po przeczytani twojej wypowiedzi podaję Ci elekrtoniczną dłoń i gratuluję.
Cóż przede mną wielka inicjacja ale jeszcze troszeczkę poczekam. Robię
wszystko w tym kierunku. Narazie jednak pozostaje walka ( chociaż to słowo
może niektórych szokuje ). Walka trwa..........

1. Data: 2002-05-27 06:12:52

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może niektórych szokuje ). Walka trwa..........

Gratuluję. Jak już zdobędziesz maestrię w walce z najbliższymi, to i
kariera zawodowa pójdzie po trupachjak z płatka , i kontraktowej
dziwce będziesz umiał we własnym domu pokazać, gdzie jej miejsce,
zwłaszcza gdy się roztyje, zbrzydnie i zestarzeje. A może Twoje wnuki
przejmą pałeczkę?
Dorrit

1. Data: 2002-05-27 09:17:30

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Veronika" napisala:

> Babcie i rodzice maja zawsze rację.

Po co ja wiec do szkoly chodzilem? Moglem spokojnie poczekac az zostane
tatusiem. Wtedy cokolwiek powiem lub zrobie zawsze bede mial racje.
Straszliwa moc w rodzicielstwie widze drzemie...

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-05-27 12:16:38

Od: "marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziwce będziesz umiał we własnym domu pokazać, gdzie jej miejsce,
> zwłaszcza gdy się roztyje, zbrzydnie i zestarzeje. A może Twoje wnuki

Dobrze jest przeczytać coś takiego. Subiektywe komentarze jak najbardziej
wskazane..... o to w tym wszystkim chodzi. Bardzo dziekuję....

1. Data: 2002-05-27 12:34:05

Od: orystes <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin napisał(a):

> Co robić w tej pieprzonej sytuacji żeby się nie zatracić i nie
> wypalić....?

Najlepiej sie wyprowadz, szkoda nerwow.
Babcia raczej juz sie nie zmieni, a nie ma
powodow zebys ty w imie tzw. swietego
spokoju rezygnowal ze swoich priorytetow.

orystes

1. Data: 2002-05-27 20:22:59

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co robić w tej pieprzonej sytuacji żeby się nie zatracić i nie wypalić....?

uśmiech, dobry ton, pełen szacunek do babci :|
w końcu i tak nie długo kopnie w kalendarz ;o)
z doświadczenia: starsi ludzie gdy widzą chociaż 'dobre chęci'
u młodszego pokolenia, łatwiej przymykają oko na drobnostki
i przestają się ich czepiać :o)

manu
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-05-28 17:59:06

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"orystes" <o...@w...pl> wrote in message

> Najlepiej sie wyprowadz, szkoda nerwow.

Czyich?;)

Wierze Marcinowi ( zgadnijcie dlaczego;), wierze mu z calego serca,
ale...wrr, wrr, wrrr

Nie masz "kasy" na samodzielne mieszkanie? No to plac p o s l u s z e n s
t w e m i "swoimi nerwami". To tez towar, babcia go bierze, wiec jestescie
kwiata.

Czy twoi rodzice maja jakies plany mieszkaniowe poza oczekiwaniem na
"kalendarz" babci? A ty?

( na klopoty mieszkaniowe to ty sie z emna nawet nie probuj licytowac, dzis
mam wlasny dom, a jeszcze z tesknota zagladam w cudze okna, tak silnie
siedzi we mnie wieloletnia bezdomnosc z PRL, ale nigdy, NIGDY w zyciu nie
zamieszkalabym ze swoja babcia - ta konkretna)

Kaska

Samobójstwo
Maly dylemat
testy