Samobójstwo

1. Data: 2002-05-24 19:49:17

Temat: Samobójstwo
Od: Carbo <s...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego ludzie decydują się na ten krok?
Co wpływa na ich decyzję?
Czy podejmują tą decyzję świadomie, czy nie?
Czy myślą oni o konsekwencjach swego czymu, czy jest im to obojętne?
Czy dziecko (mniej niż 10 lat) jest w stanie się zabić?

--
Carbo
Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać

1. Data: 2002-05-24 20:38:26

Temat: Re: Samobójstwo
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego ludzie decydują się na ten krok?
choroba

> Co wpływa na ich decyzję?
choroba

> Czy podejmują tą decyzję świadomie, czy nie?
nie

> Czy myślą oni o konsekwencjach swego czymu, czy jest im to obojętne?
tak nie ???

> Czy dziecko (mniej niż 10 lat) jest w stanie się zabić?
tak

> Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać

To dobrze, bo najgorzej jak już się człowiek dziwić przestaje

- Piotrek (Janko - psycholog)

1. Data: 2002-05-24 21:36:45

Od: "ghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhan!@@! funadfy im kut fleek" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carbo" <s...@n...onecie> napisał w wiadomości
> Dlaczego ludzie decydują się na ten krok?

zeby leczyc dekadencje

> Co wpływa na ich decyzję?

bo dekadencja jest niewlasciwa

> Czy podejmują tą decyzję świadomie, czy nie?

nie. popelniaja to pod wplywem najebanej moralnej wiekszosci

> Czy myślą oni o konsekwencjach swego czymu, czy jest im to obojętne?

obojetne. wpojone. zaslyszane.

> Czy dziecko (mniej niż 10 lat) jest w stanie się zabić?

nie. bo wie ze swiat jest piekny.

> --
> Carbo
> Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać

mnie tez pozdrawiam

ps.ssssssss.scriptum
jeb starych w dupe

1. Data: 2002-05-24 21:36:52

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik take5 <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acm8bq$54q$...@n...tpi.pl...
> choroba

tylko czasami

> choroba

czasami (czesciej nie!)

> nie

aby mowic o samobojstwie a nie wypadku to _zawsze_ swiadomie
inna kwestia to rola afektu, silnych emocji, niezrownowazenia itd.

> tak nie ???

roznie

> tak

samobojstwo raczej nie ale to kwestia roznic ind.
generalnie przed 12/13 rokiem zycia - nie

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-05-24 23:17:39

Od: "nemo" <n...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego ludzie decydują się na ten krok?
1. bo sa zmeczeni, maja dosc i chca uciec
2. choroba (motywy w sumie jak wyzej)
3. choroba mentalna

> Co wpływa na ich decyzję?
1. zycie
2. wydarzenia i swiat w kolo
3. choroba

> Czy podejmują tą decyzję świadomie, czy nie?
Zalezy. Co innego dzialanie w afekcie a co innego swiadome zimne wyrachowane
i "ciche" samobojstwo, bez prosby o pomoc, bez sygnalizacji problemu.

> Czy myślą oni o konsekwencjach swego czymu, czy jest im to obojętne?
Zalezy. Kwestia natezenia bolu w stosunku do sumienia.

> Czy dziecko (mniej niż 10 lat) jest w stanie się zabić?
W stanie jest, przy czym raczej obstawialbym na 2 mozliwosci:
1. dzialanie w afekcie
2. choroba psychiczna.
3. na swiadome wyrachowane dzialanie raczej za wczesnie, chyba, ze chodzi o
jakiegos... "geniusza"

o fuj... jak przeczytalem to co napisalem to sie przestraszylem.... ze tak
umiem to sucho napisac.... brrrr

Pozdrawiam:
nemo

1. Data: 2002-05-25 07:57:12

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: "Wilczek"
> samobojstwo raczej nie ale to kwestia roznic ind.
> generalnie przed 12/13 rokiem zycia - nie

A możesz napisać dlaczego dzieci nie popełniają samobójstw? Zaciekawiło mnie
to.

koryntianin

1. Data: 2002-05-25 12:09:25

Od: greg <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <>, ghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhan!@@! funadfy im kut fleek wrote:

> bo dekadencja jest niewlasciwa
A co jest niewlasciwego w dekadencji?

> nie. bo wie ze swiat jest piekny.
nie kazde.....
nie widzialbym tzw. piekna swiata majac rodzicow alkoholikow etc (tak mi sie
przynajmniej wydaje)

> jeb starych w dupe
hmm...
mimo wszystko..no comment

greg

--
Grzegorz Galazka
RLU #219601 | gg #1835019

1. Data: 2002-05-25 19:15:46

Od: Carbo <s...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

"take5" <t...@w...pl> a écrit:

> choroba

depresja, załamanie nerwowe?

> choroba

Ale czy zawsze?

> nie

To jak? Pod wpływem chwili, czy może jednak myślą nad tym trochę?

> tak nie ???

Czy istotne jest dla nich tylko to, że skończą się ich problemy, czy też
to, że ktoś może przez to cieprieć?

> tak

To jakoś najmniej do mnie trafia.

> To dobrze, bo najgorzej jak już się człowiek dziwić przestaje

Obserwuję ludzi. Codzień zadziwieją mnie czymś nowym. :)

1. Data: 2002-05-25 19:15:52

Od: Carbo <s...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

"nemo" <n...@k...onet.pl> a écrit:

> 1. bo sa zmeczeni, maja dosc i chca uciec

Najprostsze wyjście...
Tylko czy ktoś kto nie potrafi sobie poradzić z problemami jest zdrowy?

> 2. choroba (motywy w sumie jak wyzej)
> 3. choroba mentalna

Tzn?

> 1. zycie
> 2. wydarzenia i swiat w kolo
> 3. choroba

A jak się ma do tego kwestia odporności psychicznej?

> Zalezy. Co innego dzialanie w afekcie a co innego swiadome zimne
> wyrachowane i "ciche" samobojstwo, bez prosby o pomoc, bez
> sygnalizacji problemu.

O właśnie...
Jak to się ma do samobójstwa. Czy człowiek, który postanawia się zabić
decyduje się na ten krok, bo nie może znaleźć pomocy czy częściej jej nie
szuka?

> W stanie jest, przy czym raczej obstawialbym na 2 mozliwosci:
> 1. dzialanie w afekcie
> 2. choroba psychiczna.

Szczerze mówiąc w tej chwili jest mi to sobie trudno wyobraźić.

> o fuj... jak przeczytalem to co napisalem to sie przestraszylem.... ze
> tak umiem to sucho napisac.... brrrr

Jak problem jest czysto teoretyczny to łatwiej o brak emocji...

1. Data: 2002-05-25 19:15:53

Od: Carbo <s...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@i...com> a écrit:

> Użytkownik take5 <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:acm8bq$54q$...@n...tpi.pl...
> tylko czasami

W takim razie co przeważnie? Tak jakoś nasuwa mi się obraz człowieka
zmęczonego życiem, który w taki sposób ucieka od problemów.
Dlaczego więc ktoś będąc w trudnej sytuacji decyduje się zabić, a ktoś inny
w takiej samej nie? Z czego wynika ta odporność psychiczna?

> czasami (czesciej nie!)

To jeszcze raz: w takim razie co?

> aby mowic o samobojstwie a nie wypadku to _zawsze_ swiadomie
> inna kwestia to rola afektu, silnych emocji, niezrownowazenia itd.

Czy w takim razie częściej jest to decyzja przemyślana, czy nie?

> roznie

Wiem, że źle jest generalizować, ale czy generalnie myślą oni o tym co
będzie z ich bliskimi, czy ważne jest dla nich tylko to, że skończą się ich
problemy?

> samobojstwo raczej nie ale to kwestia roznic ind.
> generalnie przed 12/13 rokiem zycia - nie

Czy to wynika z tego, że przed 12/13 rokiem dzieci nie mają świadomości
śmierci?

--
Carbo
Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać

Maly dylemat
testy
Ag & Dawid
Czy OCD jest uleczalna?