Bakterie

1. Data: 2003-01-16 23:03:05

Temat: Bakterie
Od: "Edyta i Darek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
otóż mam w sobie 3 bakterie i nic nie wiem na ich temat czy ktoś mógłby
udzielić mi informacji lub podać stronę na której się te zagadnienia
znajdują
1.Paciorkowiec
2.grzybica w pochwie
3.pałeczka okrężnicy
Z góry dziękuję!!!

2. Data: 2003-01-17 09:50:34

Temat: Re: Bakterie
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otóż mam w sobie 3 bakterie i nic nie wiem na ich temat czy ktoś
> mógłby udzielić mi informacji lub podać stronę na której się te

Niektóre paciorkowce, Candida Albicans (grzyb drożdżopodobny), pałeczka
okrężnicy i wiele innych drobnoustrojów, należą do normalnej flory
bakteryjnej, pewnych rejonów skóry i błon śluzowych. Dlatego samo ich
występowanie o niczym jeszcze nie świadczy. Natomiast pojawienie się tych
samych drobnoustrojów w innych miejscach, zwłaszcza w dużych ilościach,
powoduje występowanie dolegliwości. Temat rzeka. Sugeruję poszperać w
Internecie. Na podstawie podanych przez Ciebie informacji, jedno co wydaje
mi się pewne, to konieczność leczenia grzybicy pochwy.

www.google.pl
http://groups.google.pl

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2003-01-18 23:21:50

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta i Darek" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> otóż mam w sobie 3 bakterie i nic nie wiem na ich temat czy ktoś mógłby
> udzielić mi informacji lub podać stronę na której się te zagadnienia

Uprzejmie informuję, że masz w sobie duuużo więcej bakterii. Jaki
paciorkowiec i GDZIE? grzubice pochwy - przykra rzecz - leczy ginekolog.
Pałeczka okrężnicy w moczu? Jeśli tak to furagin, biseptol lub jakaś
amoxycylina - wszystko na receptę.
pozdr

4. Data: 2003-01-18 23:39:19

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Jan 2003 00:21:50 +0100, "magda" <m...@w...pl> wrote:

>Uprzejmie informuj?, ?e masz w sobie duuu?o wi?cej bakterii. Jaki
>paciorkowiec i GDZIE? grzubice pochwy - przykra rzecz - leczy ginekolog.
>Pa?eczka okr??nicy w moczu? Je?li tak to furagin, biseptol lub jaka?
>amoxycylina - wszystko na recept?.

Muchorystki
Tak na prawde grzyby to nie bakterie, ale rosliny.
Poza tym zdrowy czlowiek ( nie mowie o kobietach) ma w sobie ponad
kilogram bakterii. Kobietki maja dodatkowo paleczki Doderleina. I jest
to norma. Bez tego to bysmy marnie powymierali.

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2003-01-18 23:44:51

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dradam w wiadomości <g...@4...com>
napisał/a:

> Muchorystki
> Tak na prawde grzyby to nie bakterie, ale rosliny.

Gwoli ścisłości grzyby to ani bakterie, ani rośliny, ani zwierzęta lecz
po prostu grzyby - osobne królestwo.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

uczulenie na roztocza
Ciśnienie
Oczy w potrzebie!
hej lekarze-
Slask/K-ce - dobry chirurg szczekowy/dent. ?