Bali - tam gdzie goździk dojrzewa

1. Data: 2005-08-31 20:30:33

Temat: Bali - tam gdzie goździk dojrzewa
Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach sa jeszcze miejsca na świecie, gdzie za porcję krewetek z grilla (wprost z
akwarium) płaci się 3-4 USD.
Duuży homar (this one please i tu palcem pokazuję dorodną sztukę ze związanymi
szczypcami siedzącą w dużym szklanym pojemniku) to wydatek tylko 10 USD.
Wszystko pachnie kurkumą, trawą cytrynową, czosnkiem, imbirem, kolendrą jest
piekielnie ostre, podlane mleczkiem kokosowym i baaardzo smaczne.
Mamy więc satay: szaszłyczki z mielonych owoców morza nadziane na szpadki z
trawy cytrynowej, albo z baraniny z sosem z orzeszków ziemnych
Jest snapper: czerwona ryba - pyszna z grilla; nasi goreng: słynny smażony ryż
i całkiem swojko wyglądające guling celeng czyli pieczone w całości prosię
(przyprawy tylko inne).
Pudding z czarnego ryżu (na słodko) pysznie uzupełnia ucztę a potem to już
tylko owoce: banany (takie króciótkie), ananasy, papaja, marakuja.

aż się nie chciało wyjeżdzać !

pozdrawiam turecky

ps. wszędzie widać maty ma których suszą się na słońcu goździki

2. Data: 2005-09-01 10:13:35

Temat: Re: Bali - tam gdzie goździk dojrzewa
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

turecky napisał(a):
> [...]
> szczypcami siedzącą w dużym szklanym pojemniku) to wydatek tylko 10 USD.
[...]

Są kraje, gdzie za te pieniądze mógłbyś zjeść nawet i trzy lub cztery
homary jeśli tylko byś je w sobie zmieścił.
:-P
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-09-01 17:41:09

Od: Zuziek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

turecky wrote:

> Ach sa jeszcze miejsca na świecie, gdzie za porcję krewetek z grilla (wprost z
> akwarium) płaci się 3-4 USD.
> Duuży homar ......................to wydatek tylko 10
> USD..............................

Moim zdaniem to oblupili Cie i to zdrowo, ale najwazniejsze ze jedzenie
smakowalo,pieniadz rzecz nabyta.

4. Data: 2005-09-02 13:28:46

Od: "agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

płakac mi się chce,jak to czytam.....;(

długo mnie jeszcze w takim kraju nie będzie;( albo i nigdy....
buuuuuuuu;(

5. Data: 2005-09-02 17:43:44

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnieszka napisał(a):
> płakac mi się chce,jak to czytam.....;(
>
> długo mnie jeszcze w takim kraju nie będzie;( albo i nigdy....
> buuuuuuuu;(

Znalazłem cos dla ciebie:
Wycieczka objazdowa z 3 noclegami w pokoju 2-osobowym ze śniadaniami za
osobę od 169 EUR.
Kto organizuje znajdziesz bez trudu.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-09-02 18:19:28

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuziek <z...@o...pl> napisał(a):

> Moim zdaniem to oblupili Cie i to zdrowo, ale najwazniejsze ze jedzenie
> smakowalo,pieniadz rzecz nabyta.

95 000 rupii (10 USD) za homara to standardowa cena w średniej jakości
restauracji w ścisłym centrum turystycznym miejscowości Kuta.
Jest to wystarczająco mało, żeby nie szukać lokali na przedmieściach, gdzie
nie ma menu po angielsku i gdzie nie wiadomo jak z jakością i higieną.

7. Data: 2005-09-02 18:21:21

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnieszka <a...@w...pl> napisał(a):

> płakac mi się chce,jak to czytam.....;(
>
> długo mnie jeszcze w takim kraju nie będzie;( albo i nigdy....
> buuuuuuuu;(

Ja jeszcze pół roku temu myślałem tak samo! Pamiętasz, że "życie jest jak
pudełko czekoladek, ..."

pozdrawiam turecky

8. Data: 2005-09-02 19:13:55

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 2 septembre 2005 ŕ 20:19:28, dans <dfa53g$3e6$1@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> [...]
> nie ma menu po angielsku i gdzie nie wiadomo jak z jakością i higieną.

W tych lokalach z menu po angielsku to moze tak dokladnie wiadomo jak
z jakością i higieną ? ;)

Ewcia

--
Niesz

9. Data: 2005-09-02 19:38:47

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> W tych lokalach z menu po angielsku to moze tak dokladnie wiadomo jak
> z jakością i higieną ? ;)

ja zawsze na "obczyznie" wybieram miejsca mocno zaludnione zawsze daje to
jakąś gwarancję jakości i higieny no i dużego przerobu

10. Data: 2005-09-02 20:15:43

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 2 septembre 2005 ŕ 21:38:47, dans <dfa9o7$mjf$1@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> ja zawsze na "obczyznie" wybieram miejsca mocno zaludnione zawsze daje to
> jakąś gwarancję jakości i higieny no i dużego przerobu

Ja wlasnie takich miejsc "z przerobem" unikam bo wlasciciel
najczesciej wie ze klient, nawet gdyby chcial wrocic sie poskarzyc, to
juz daaaleko odjechal :-/

Ewcia

--
Niesz