Bateria termostatyczna, ma ktoś ?

1. Data: 2002-06-14 06:45:14

Temat: Bateria termostatyczna, ma ktoś ?
Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie do użytkowników bateri termostatycznych.
Czy faktycznie temperatura wody nie zmienia się przy zmianach temperatury
zasialnia oraz zmianach ciśnienia ? I czy po ustawieniu temperatury jest
stała niezależnie od wielkości poboru wody.
Czy może zauważyliście jakieś wady / niedogodności takiej baterii ?

Pozdrawiam Marek.

1. Data: 2002-06-14 09:06:58

Temat: Re: Bateria termostatyczna, ma kto? ?
Od: "monte" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam baterię Oras zamontowaną przy prysznicu który spełnia między
innymi zadanie wanny.
Na ten rodzaj baterii zdecydowaliśmy się ze względu na córkę.Co do zmian
temperatury to mogę stwierdzić , że są zmiany jednak nie tak istotne jak w
przypadku konwencjonalnej baterii. Wniosek mój jest taki ,że nie wrócę do
zwykłej baterii np. przy zamianie mieszkania.
Acha mieszkam w wieżowcu na 7 piętrze.

1. Data: 2002-06-14 12:59:35

Temat: Re: Bateria termostatyczna, ma ktoś ?
Od: Piotr Kania <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

zakupilem do taka baterie do lazienki u rodzicow. Dziala swietnie tzn,
jak ustawisz temperature to taka woda bedzie leciala niezaleznie od
cisnienia (no chyba ze odetna ci ciepla wode ...). Dla dzieci lub
starszych osob jest to bardzo przydatne. U mnie jedynym minusem jest to
ze mamy wode z termy wiec zanim sie nagrzeje to przez pare sekund leci
zimna. Aha no i minusem jest cena, wyzsza niz przy zwyklych bateriach
ale mozna poszukac na wyprzedazach.

pozdro,
/pk

1. Data: 2002-06-14 15:12:17

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> stała niezależnie od wielkości poboru wody.
> Czy może zauważyliście jakieś wady / niedogodności takiej baterii ?

Trudno powiedziec o zmianach temp zasilania i cisnienia bo te raczej skokowo
nie nastepuja. Najwieksza roznica jest w chwile przy wlaczeniu gdy
stabilizuje sie temp wody. Moze przez chwilke poleciec za zimna ale potem
mozesz sobie krecic moca strumienia a temp bedzie stala. No oprocz jednej
sytuacji gdy ci sie ciepla skonczy (w zbiorniku).

Wad nie zauwazylem

vpw

Smoła !!!
jakie najlepsze filtry do wody?
ogrzewanie
Golebie
jakie ceny robocizny przy remoncie w Wawie?