jakie najlepsze filtry do wody?

1. Data: 2002-06-13 19:06:23

Temat: jakie najlepsze filtry do wody?
Od: <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Ponieważ nie stać mnie na kupowanie wody w butlach, chcę sobie założyć filtr na
kran. Jaki najlepiej kupić? I co on właściwie filtruje (kamień też? a minerały
jakieś w wodzie zostawia?). A może lepiej kupić dzbanek z filtrem? Co radzicie?
Chodzi o niewielkie dwuosobowe gospodarstwo domowe z gotowaniem głównie herbaty
i zupy od czasu do czasu, więc dzienne zużycie wody jest stosunkowo nieduże. A
woda typowo warszawska.

Będę wdzięczna za rady doświadczonych filtrujących.

Pozdrawiam,

Dominika

PS A może już czas wytoczyć zbiorowy proces władzom miejskim za to, że od wielu
lat nas trują? Z tego co wiem to stan wody jest wynikiem głównie stanu rur i
sposobów uzdatniania po drodze. Woda, która wychodzi bezpośrednio z filtrów
warszawskich jest zupełnie smaczna i nie śmierdzi chlorem (wiem, bo piłam).

1. Data: 2002-06-14 08:35:45

Temat: Re: jakie najlepsze filtry do wody?
Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nieduże. A
> woda typowo warszawska.
>

> Będę wdzięczna za rady doświadczonych filtrujących.

Ja mam filtr BRITA i jestem bardzo zadowolona ...rzeczywiscie widac ogromna
roznice w jakosci herbaty (nie ma zadnego osadu,zadnych obcych zapachow)
smak ,kolor .Wklad wystarcza teoretycznie na 4 tyg ale czasem juz wczesniej
widac ,ze trzeba go wymienic co wybitnie dowodzi jakosci naszej wody ...ble
;) Dodam jeszcze ,ze przy glownym ujeciu za licznikiem mam jeszcze filtr ale
wklady kupujemy zwykle sznurkowe ktore zatrzymuja tylko (a wlasciwie az
przygladajac sie temu co sie tam osadza) zanieczyszczenia typu rdza ...itp.
Jak ktos z Was ma taki filtr to wie co za swinstwa plywaja w rurach :(
Reasumujac ... nie wyobrazam sobie kawy ...herbaty z wody niefiltrowanej.
Przypomnialam sobie cos ... mam elektryczny czajnik ...kiedys toczylam
wieczna walke z kamieniam na grzalce ... odkad mam BRITE z kamieniam nie mam
problemow...praktycznie sie nie osadza .

pozdrawiam - Beata :)

1. Data: 2002-06-14 11:28:21

Od: "r@dek8" <s...@s...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam filtr BRITA i jestem bardzo zadowolona ...rzeczywiscie widac
ogromna

ciach

jo
tez mam Brita i faktycznie, to byl bardzo dobry pomysl
w promocjach mozna je kupic czasami za ok 40Z dzbanek z wkladem
wklady za ok 11-12 Z/szt

i tyle place za czysciutka wode miesiecznie

pzdr
r@dek8

1. Data: 2002-06-14 13:12:22

Od: "Koltys, Radoslaw (POLAND)" <R...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wklady kupujemy zwykle sznurkowe ktore zatrzymuja tylko (a wlasciwie az
>przygladajac sie temu co sie tam osadza) zanieczyszczenia typu rdza

Hmm, a cisnienie w rurach nie siada po zastosowaniu takiego filtra?

Radek

1. Data: 2002-06-14 13:31:00

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl napisał(a) w wiadomości:
<5...@n...onet.pl>...
>Cze?ć,
>
>Ponieważ nie stać mnie na kupowanie wody w butlach, chcę sobie założyć
filtr na
>kran. Jaki najlepiej kupić? I co on wła?ciwie filtruje (kamień też? a
minerały
>jakie? w wodzie zostawia?). A może lepiej kupić dzbanek z filtrem? Co
radzicie

IMO lepiej kupic zestaw filtrow do zamontowania pod szafke. W Castoramie
komplet kosztuje ok 450- 480 PLN. Sa 3 stopnie filtra standardowo 15
mikronow, 5 mikronow i weglowy. Mozna dobrac sobie pozniej inne np
odzelazniajacy w zaleznosci od potrzeb. Wklady wymienia sie po ok 6
miesiacach. W komplecie jest wylewka do zamontowania w zlewie.

Pozdrawiam
Zonzi

Pozd

1. Data: 2002-06-15 18:56:39

Od: "Marcin L" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam System Odwroconej Osmozy z mineralizatorem firmy Nobel - jest super -
chocby jakis kal lecial w rurach to z dodatkowego kranika poleci czysta
woda - mam znajomych w Warszawie ktorzy tez mieli smierdzaca wode a teraz
juz maja zdrowe zolodki :-)
Mozna obdzielic dodatkowo cala rodzine w wode - wydajnosc 280 l / dobe - ja
zanosze w 5 l./ butlach do pracy.
Wydfaje mi sie ze jest to najlepsze urzadzenie - w lato mozna bezosrednio
pic z kranika bez gotowania - pozbawiona jest wirusow i bakterii czysta
woda -

polecam goraco - w Britte i butle np. Eden jakos nie wierze

Pozdrawiam Martini2000

namiary na firme: www.nobel.com.pl n...@n...com.pl

1. Data: 2002-06-23 22:18:44

Od: "JACek" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin L" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Wydfaje mi sie ze jest to najlepsze urzadzenie - w lato mozna bezosrednio
> pic z kranika bez gotowania - pozbawiona jest wirusow i bakterii czysta

Również polecam osmozę - najtaniej:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6050768

najlepiej z mineralizatorem, a jak ktoś chce jeszcze zabezpieczyć się
przed wtórnym skażeniem to i lampa UV się przyda:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6218799

> polecam goraco - w Britte i butle np. Eden jakos nie wierze

ja też nie wierzę :) ale poniższej firmy raczej bym nie polecał,
nie tylko ze względu na kosmicznie wystrzelone ceny.
Pozdr.
JACek

1. Data: 2002-07-19 17:14:23

Temat: Odp: jakie najlepsze filtry do wody?
Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez mam Brita i faktycznie, to byl bardzo dobry pomysl
> w promocjach mozna je kupic czasami za ok 40Z dzbanek z wkladem
> wklady za ok 11-12 Z/szt
>
> i tyle place za czysciutka wode miesiecznie

Ile litrów orientacyjnie wychodzi z 1 wkładu ?

1. Data: 2002-07-19 17:14:40

Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odzelazniajacy w zaleznosci od potrzeb. Wklady wymienia sie po ok 6
> miesiacach. W komplecie jest wylewka do zamontowania w zlewie.

Ile kosztują same wkłady ?

1. Data: 2002-07-19 17:14:59

Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chocby jakis kal lecial w rurach to z dodatkowego kranika poleci czysta
> woda - mam znajomych w Warszawie ktorzy tez mieli smierdzaca wode a teraz
A ile wody muszę zużyć aby uzyskać 1 litr czystej wody ??
Ile to kosztuje: instalacja i eksploatacja ? Co ile trzeba wymieniać
membrane przy tej ..... jak piszesz śmierdzącej wodzie.

> Mozna obdzielic dodatkowo cala rodzine w wode - wydajnosc 280 l / dobe -
ja
> zanosze w 5 l./ butlach do pracy.
A co się dzieje z filtrem jak wyjadę na 1 miesiąc ?

SPAM. Jak już coś reklamujesz to pisz więcej na temat a nie wciskaj reklamę.

Tomasz

ogrzewanie
Golebie
jakie ceny robocizny przy remoncie w Wawie?
Ryzyko w kupnie działki !!!??? Czy to możliwe...
jak przeciagnac sznurek w bambusowych zaluzjach ???