Smoła !!!

1. Data: 2002-06-14 06:41:33

Temat: Smoła !!!
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów wie jak kształtują sie ceny smoły i w jakich pojemnikach
można ją kupić ?
No i ile (mniej więcej) potrzeba na 100m2 dachu ?

Pozdr

Smiech

1. Data: 2002-06-23 23:15:48

Temat: Re: Smoła !!!
Od: "Marek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc:0
do 2 zl sie zmiescisz (za kg) , ale ....jest w polsce tylko jeden oferent i
na 100 m2 nie bardzo ci sie oplaca chyba upierac przy smole (chyba ze
mieszkasz w kedziezynie kozlu). zastosuj "zimne" masy do koserwacji pokryc
papowych , koszt ok. 2,5 - 3 zl za m2.
powodzenia
marek

1. Data: 2002-06-24 08:47:11

Od: "mario" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na 100 m2 nie bardzo ci sie oplaca chyba upierac przy smole (chyba ze
> mieszkasz w kedziezynie kozlu). zastosuj "zimne" masy do koserwacji pokryc

A mozesz podac adres/y na producenta smoly albo na dystrybutorow w okolicy
Warszawy. Akurat ja potrzebuje pokryc smola dach ok. 600m2.

pozdrawiam
mario

jakie najlepsze filtry do wody?
ogrzewanie
Golebie
jakie ceny robocizny przy remoncie w Wawie?
Ryzyko w kupnie działki !!!??? Czy to możliwe...