Bateria wannowa

1. Data: 2012-03-29 06:39:16

Temat: Bateria wannowa
Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Posiadam baterię wannową KFA RETRO 374-144-00 i po 8 latach użytkowania
pojawił się problem odnośnie uruchamiania mechanizmu prysznica. Po
pierwsze dość ciężko się przestawia wajchę aby uruchomić słuchawkę
prysznicową, po drugie nie można uzyskać efektu aby woda leciała z samej
słuchawki (leci także z wylewki), nie chciałbym używać siły wobec
mechanizmu. Czy da to się coś zrobić z tym fantem czy pozostaje mi zakup
nowej baterii. Na pewno wpływ na taki stan ma osadzanie się kamienia na
elementach armatury.

2. Data: 2012-03-29 07:48:59

Temat: Re: Bateria wannowa
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 29 marca 2012, 08:39:16 UTC+2 użytkownik Einstein napisał:
> [...]
> mechanizmu. Czy da to się coś zrobić z tym fantem czy pozostaje mi zakup
> nowej baterii. Na pewno wpływ na taki stan ma osadzanie się kamienia na

Bez przekraczania prędkości światła to ... odkamienić.
Można poprzez wymianę armatury można powszechnie dostępnymi środkami chemicznymi.

--
ZZ@private

3. Data: 2012-03-29 09:00:01

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy da to się coś zrobić z tym fantem czy pozostaje mi zakup
> nowej baterii. Na pewno wpływ na taki stan ma osadzanie się kamienia na

Rozebrać.
Oczyścić
Żłozyć.
Proponuję wymienic przy okazji głowice na ceramiczne- koszt poniżej 10zł sztuka

4. Data: 2012-03-29 13:58:43

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Einstein" jl102d$eh5$...@i...gazeta.pl

> [...]
> tym fantem czy pozostaje mi zakup nowej baterii. Na pewno wpływ na taki stan ma
osadzanie się kamienia na elementach armatury.

Takie baterie są rozbieralne -- być może wbrew pozorom.
Można (i czasami warto) rozebrać na części i przeczyścić.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

5. Data: 2012-03-29 14:11:59

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie baterie są rozbieralne -- być może wbrew pozorom.
> Można (i czasami warto) rozebrać na części i przeczyścić.
Oraz nasmarować smarem z teflonem:
http://www.naskosil.pl/

6. Data: 2012-03-30 20:40:20

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Mar 2012 16:11:59 +0200, Robson napisał(a):

> Oraz nasmarować smarem z teflonem:
> http://www.naskosil.pl/

A wczesniej - odkamienić. Na przykład octem.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

7. Data: 2012-03-31 09:54:55

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

>A wczesniej - odkamienić. Na przykład octem.

Oj lepiej nie pisz nic o occie na tej grupie :)

8. Data: 2012-04-03 07:08:59

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy odkamienianiu niestety złazi nikiel i chrom.
Ale części zamienne do klasycznych baterii KFA powinny być dostępne.

Jak usunąć plame po oleju
listwy podszafkowe
Ściemniacz dotykowy - używał ktoś?
fototapeta
Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz