fototapeta

1. Data: 2012-03-21 17:57:00

Temat: fototapeta
Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cześć!
słuchajcie nigdy nie miałem fototapety, a bardzo mi się podobają i mam
pytanko >
czy można ją od razu przykleić na raufaze która obecnie jest na ścianie? czy
zerwać ją i prosto na ścianę?

--
...:::fi$her:::...

2. Data: 2012-03-21 19:33:34

Temat: Re: fototapeta
Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-21 18:57, ...:::fi$her:::... pisze:
> [...]
> pytanko >
> czy można ją od razu przykleić na raufaze która obecnie jest na ścianie?

Odkleić i na ścianę, najlepiej jeszcze aby była dobrze przygotowana tzn
gładka i nie miała żadnych dziur, jak przykleisz na inną tapetę to
wszystko Ci razem zlezie.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2012-03-22 04:53:30

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olo wrote:

> Odkleić i na ścianę, najlepiej jeszcze aby była dobrze przygotowana
> tzn gładka i nie miała żadnych dziur, jak przykleisz na inną tapetę to
> wszystko Ci razem zlezie.

dokładnie, ponadto wyglądałaby ohydnie...

gładziutka wyszpachlowan na lusterko ściana.

Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz
Jak przechowywać płytki DVD?
Domy z bloczków
Zelmer Explorer - nie włacza sie
jak naprawić roletę