Betondur

1. Data: 2002-06-17 12:51:26

Temat: Betondur
Od: "Michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!
Czy ktoś stosował i jak go ocenia???

1. Data: 2002-06-17 13:16:10

Temat: Re: Betondur
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

malowalem czyms takim wylewki w piwnicy
/ 3 razy / i taras / 2 razy / musze
stwierdzic ze bardzo malo sie wycieraja

1. Data: 2002-06-17 13:27:17

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aekltv$j8g$1@news.tpi.pl...
> Cześć!!!
> Czy ktoś stosował i jak go ocenia???

Bylo juz o tym mnostwo razy. Generalnie: drogo i do dupy. Nie warto.

J.

1. Data: 2002-06-17 13:41:27

Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bylo juz o tym mnostwo razy. Generalnie: drogo i do dupy. Nie warto.

Potwierdzam,

Pozdrawiam
Lolo

1. Data: 2002-06-18 07:51:24

Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako zamiennik terakoty może i jest do dupy, ale zastanawiam się nad wylewką
w kotłowni.
Generalnie chodzi o to aby uniknąć kurzu/piachu z wylewki. Wygląd nie jest
specjalnie istotny.
Jaki jest koszt m^2. Czy będzie wyższy niż najtańsza terakota/gres (ok 17 zł
m^2) + klej ?

Pozdrawiam Marek.

1. Data: 2002-06-18 10:05:48

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:aemopg$h8$1@news.tpi.pl...

> Jaki jest koszt m^2. Czy będzie wyższy niż najtańsza terakota/gres (ok 17

> m^2) + klej ?

Tak. Kilogramowa puszka kosztuje cos kolo 40-50zl (nie pamietam dokladnie,
kupowalem to na probe w zeszlym roku), a starcza naprawde na niewielka
powierzchnie. Gres jak dobrze poszukasz kupisz nawet ponizej 15zl/m2 (rozne
promocyjne pozagatunki, koncowki serii itp) a bedzie i trwalszy iladniejszy.

J.

1. Data: 2002-06-18 10:35:46

Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:aemopg$h8$1@news.tpi.pl...

> Generalnie chodzi o to aby uniknąć kurzu/piachu z wylewki. Wygląd nie jest
> specjalnie istotny.

Najtaniej to farba olejna :-) efekt końcowy w porównaniu z betonturem
podobny sie nie kurzy

pozdrawiam
Lolo

1. Data: 2002-06-18 13:56:16

Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Najtaniej to farba olejna :-) efekt końcowy w porównaniu z

Tego nie jestem pewien. Farba raczej nie jest przystasowana do chodzenia i
może się szybko zetrzeć. Gdyby nie to, to pomalowałbym farbą. Jest to
kotłownia w piwnicy, nic oprócz kotła i zasobnika tam nie stoi, więc sprawa
estetyki nie jest ważna.

Marek.

1. Data: 2002-06-18 13:56:16

Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-18 17:27:47

Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:aene68$62g$1@news.tpi.pl...

> [...]
> może się szybko zetrzeć. Gdyby nie to, to pomalowałbym farbą. Jest to
> kotłownia w piwnicy, nic oprócz kotła i zasobnika tam nie stoi, więc

Są farby do betonu i bez problemu będziesz mógł chodzić po nich cena
niewiele wyższa od olejnej jeśli nie zależy Ci na estetyce to tak właśnie
polecam jak chcesz ładnie to połóż gress i tak będzie taniej od podłego
betonduru , a jak chcesz mieć estetycznie i drogo to polecam posadzki
epoksydowe :-)

Pozdrawiam
Lolo

Panele scienne- nietypowy sposób montazu
Thomson-telewizor
Thomson
"Zrob to sam" - szafka lazienkowa
Pytanko o AFRYKAŃSKIE duperelki ?