Schody zewnetrzne POMOCY

1. Data: 2002-06-17 12:23:22

Temat: Schody zewnetrzne POMOCY
Od: "Monika Brzozowska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak wykonczyc schody na zewnatrz aby byly antyposlizgowe?
Teraz mam polozony gres mrozoodporny, ryflowany, antyposlizgowy, itp. a
slzgam sie przy najmniejszych opadach sniegu lepiej niz na lodowisku. Za
wszystkie informacje najlepiej przerobione praktycznie bede wdzieczny.

Pozdr.
Janusz Brzozowski

1. Data: 2002-06-23 23:12:07

Temat: Re: Schody zewnetrzne POMOCY
Od: "Marek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc:)
a czy zdecydowal bys sie na rozebranie (nie taniego w oncu) gresu? jezeli
tak to szykaj fachowca (albo plytek jezeli mozliwosci-wysokosc schodow na to
pozwola) od ulozenia tzw. LASTRIKA PLUKANEGO . stosunkow o nie duzy koszt ,
a juz na pewno na dentyste jezeli slizgasz sie na gresie:)
powodzenia
marek
Użytkownik "Monika Brzozowska" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> slzgam sie przy najmniejszych opadach sniegu lepiej niz na lodowisku. Za
> wszystkie informacje najlepiej przerobione praktycznie bede wdzieczny.

Betondur
Panele scienne- nietypowy sposób montazu
Thomson-telewizor
Thomson
"Zrob to sam" - szafka lazienkowa