Bialy nalot na jezyku

następny post »
From: "Michal K." <m...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Bialy nalot na jezyku
Date: Sun, 7 May 2000 23:44:51 +0200

Witam
Moze tu dostane jakas fachowa porade ?
Otoz pewnego dnia zauwazylem u siebie na jezyku jakis dziwny bialy nalot.
Poszedlem z tym do lekarza i powiedzial, ze to jakies sprawy grzybiczne.
Przepisal mi cos do plukania ust. Plukalem plukalem i nie pomoglo. Lekarz
ten powiedzial, ze to sie moze nie dac wyleczyc ( czy oby napewno ? ) i ze
raczej nie zaraze ta choroba innych osob ( moze zle sformulowalem mu
pytanie, ale mi chodzilo o pocalunki z dziewczyna. Nie chce jej narazic na
jakies "niespodzianki" z mojej strony.) Wiec prosze was o fachowa porade czy
to sie da wyleczyc i czy istnieje niebezpieczenstwo, ze zaraze tym moja
dziewczyne poprzez pocalunki. Dodam iz ta choroba nie zarazilem sie raczej
od innej osoby i o higiene jamy ustnej dbam z nalezyta dbaloscia.