Biały stolec

1. Data: 2011-10-18 14:45:22

Temat: Biały stolec
Od: Johns Smith <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zapadłem na ospę (drugi raz w życiu). Po kilku dniach
leniuchowania (choroba nie dokucza zbytnio, ale lekarz włączył Heviran
5x800 mg dziennie) ze zgrozą zauważyłem, że stolec przybrał kolor wręcz
biały! Następne wizyty w toalecie nie pozostawiły już tak piorunującego
wrażenia, chociaż subiektywnie i tak są jaśniejsze niż na ogół. Pytanie,
czym mogło być to spowodowane? Możliwe, że wit C (2 lub 3 X 1000mg) +
Calcium? A może tłusta dieta (spora pizza?)? Oczywiście najbardziej
obawiam się jakiś fenomenów wątrobowych, ale żadnych innych objawów nie
zauważam.
Pzdr

2. Data: 2011-10-18 18:26:10

Temat: Re: Biały stolec
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Calcium? A może tłusta dieta (spora pizza?)? Oczywiście najbardziej
> obawiam się jakiś fenomenów wątrobowych, ale żadnych innych objawów nie

Sam sobie odpowiedziałeś, podobno od wątroby/woreczka.
Witamina C raczej nie, stosowana jest nawet jako lekarstwo pomocnicze pszy
zapeleniu woreczka itp.
Szybciej ta picca i może to lekarstwo- pszestudiuj ulotkę, i spradź gdzieś
czy ospa u dorosłego nie żuca się w powikłaniu na wątrobę.
W wogule to kiedyś słyszałam , że to bardzo poważny objaw, idź do medyka.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

lampa solux a chore zatoki
najlepsze piwo i uczulenie
Doświadczenie - temat nie dla medyka
Biedny nie może mieć dzieci
Zagrożenie tasiemczycą - tatar - czy realne?