lampa solux a chore zatoki

1. Data: 2011-10-17 18:30:17

Temat: lampa solux a chore zatoki
Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Lekarz polecil mi lampe solux na naswietlanie zatok. Powiedzial bym
kupil na allegro bo tam tego duzo w dobrej cenie. Fakt - sa, ale sa
roznej mocy, najbardziej popularne to lampy o mocy 100W i 300W. Mam
mowiac potocznie zawalone zatoki nosowe. Prawdopodobnie ze wzgledu na
alergie na plesn, przeziebienia, prawdopodobnie zyje sobie tam
wirusik w symbiozie z moim organizmem i jak jestem przeziebiony to
wtedy on sie aktywuje i zaczyna mi leciec z zatok. Kuracje
antybiotykowe pomagaja, ale do kolejnego przeziebienia. Bire teraz
leki na alergie i chce kupic lampe solux. Starczy 100W czy lepiej
doplacic do 300W ? A moze 150 W ? :)

--
Pozdrowienia,
Maciej aka Sesjusz

2. Data: 2011-10-17 21:19:39

Temat: Re: lampa solux a chore zatoki
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-17 20:30, Maciej K. aka Sesjusz pisze:
> prawdopodobnie zyje sobie tam
> wirusik w symbiozie z moim organizmem i jak jestem przeziebiony to
> wtedy on sie aktywuje i zaczyna mi leciec z zatok. Kuracje
> antybiotykowe pomagaja, ale do kolejnego przeziebienia.

Nie możesz iść na zbadanie tej wydzieliny, jaki wirusik się aktywuje?

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

3. Data: 2011-10-17 21:23:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-17 23:19, Animka pisze:

> Nie możesz iść na zbadanie tej wydzieliny, jaki wirusik się aktywuje?

Wirusików to raczej się nie wyhoduje w normalnym badaniu :>
A wirusologiczne to drooogie jest, oj drogie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

4. Data: 2011-10-17 21:40:05

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-17 23:23, Aicha pisze:

> Wirusików to raczej się nie wyhoduje w normalnym badaniu :>
> A wirusologiczne to drooogie jest, oj drogie :)

To znaczy ile może kosztować, jak drogie?

animka

5. Data: 2011-10-17 22:12:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-17 23:40, Animka pisze:

> To znaczy ile może kosztować, jak drogie?

http://www.pzh.gov.pl/page/fileadmin/user_upload/cen
niki/2010/Cennik%20us%B3ug%2010%20Wirusologia.pdf

6. Data: 2011-10-17 22:35:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Oct 2011 20:30:17 +0200, Maciej K. aka Sesjusz napisał(a):

> Lekarz polecil mi lampe solux na naswietlanie zatok.

Pierdoły.
To absolutnie nie pomaga, moze tylko na chwilę.
Przerabiałam.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

7. Data: 2011-10-18 03:55:12

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pozwolę sobie "polimeryzować" z tą opinią.
IMO nagrzewanie przynosi odczuwalną ulgę i pomaga w leczeniu.
Ja grzałem lampą 250 W. Wydaje mi się 100 W to za mało.'
Jacek

8. Data: 2011-10-18 05:46:19

Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-17 23:19, Animka pisze:

> Nie możesz iść na zbadanie tej wydzieliny, jaki wirusik się aktywuje?

Wg tego cennika co dano poniżej to drogo, jak bym miał robić test na
każdego wirusa czy to przypadkiem nie ten to wydam majątek :/ Co innego
jak by to był pojedynczy test jednorazowy, który wskaże przyjaciela
cumującego w zatoce ;) Bardzo on mi nie przeszkadza, cieknie tylko po
tylnej ściance gardła, ciągnę nosem co 5 min, nos czysty tylko te zatoki
zawalone. Od 3-4 lat mi się uruchamiają zawszę na wiosnę i na jesieni,
na jesieni najdłużej. Alergię mam na Cladosporium, teraz wszystko gnije
na dworze wiec lekarz podejrzewa że to powiązane z zatokami. Co rok o
tej porze roku dostaje mocnego przeziębienia/zapalenia krtani i odzywają
się zatoki. Ciekaw jestem czy ta lampa pomoże, jak tak to jak ma się do
tego moc lampy.

--
Maciej aka Sesjusz
www.mkhobby.com

9. Data: 2011-10-18 05:50:14

Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 05:55, Jacek pisze:

> Ja grzałem lampą 250 W. Wydaje mi się 100 W to za mało.'

Dzięki Jacek, no to chyba trzeba kupić 350W za 190 zł. Wszystko kosztuje :/

--
Maciej aka Sesjusz
www.mkhobby.com

10. Data: 2011-10-18 06:12:53

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 07:50, Posesjusz pisze:

> Dzięki Jacek, no to chyba trzeba kupić 350W za 190 zł. Wszystko kosztuje :/

Imo wystarczy 100W, tylko wtedy musisz zmniejszyc odleglosc pomiedzy
lampa a czescia nagrzewana.
Podobnie jak wystarczy zwykly termofor w pokrowcu frote.
Chodzi o to, zeby nagrzac zatoki, poniewaz w tym prrzypadku, podobnie
jak przy bolach stawow, czy nerwobolach, samo cieplo ma wlasciwosci
lecznicze.

najlepsze piwo i uczulenie
Doświadczenie - temat nie dla medyka
Biedny nie może mieć dzieci
Zagrożenie tasiemczycą - tatar - czy realne?
Jakich składników mi brak?