Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych

61. Data: 2019-07-14 11:24:47

Temat: Re: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2019 o 17:07, gazebo pisze:

> nie wiem kiedy sie stalo i nie wiem gdzie, wiem, ze u mnie sprzedaje
> sie specjalne barany tylko oskorzone, z glowa, oczami, jezykiem,
> mozgiem i sa na sto procent martwe, a zboczency byli, sa i beda

Artykuł opisywał praktyki z czasów aktualnych, kraje uznawane za
arabskie m.in Egipt i Liban.

> nie to mialem na mysli, zwierze nie moze wiedziec, ze bedzie zabite bo
> cos zostaje mu w miesniach czyli tym co jemy

Mógłbyś szerzej o tym. Rozumiem przesłanie Islamu co do wieprzowiny, i
choćby "wykrwawiania", bo takie praktyki mają naukowe uzasadnienie, ale
o co może chodzić w tym powyższym.

> bo to jest religia i praktycznosc teraz polega na ubiciu pradem (w
> Anglii, do tego sie odnosze) a poderznieciu gardla aby religii stalo
> sie zadosc

Normalka w rzeźniach tzw świata cywilizowanego -  najpierw ogłuszanie i
dopiero po tym podrzynanie gardeł czy odcinanie głów bez bólu..

62. Data: 2019-07-14 11:25:27

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2019 o 18:21, gazebo pisze:

> no zreszta, mozna tez dywagowac dlaczego katolicy myja rece wchodzac
> do kosciola, obmywajac rytualnie mam na mysli, badz islamisci w
> toalecie swoj tylek badz reke bo do konca nie wiem, spotykam sie z tym
> od lat, wiedza oni o bakteriach i robactwie? czy tak jak jakis katolik
> chcial mnie przekonac, ze oni od zawsze wiedzieli o bakteriach i stad
> jest ten zwyczaj obmywania rak, no nie wiem, naprawde nie wiem co tam
> plywa w tej wodzie swieconej, to ja juz wole islamistow, uzywaja wody
> z kranu

Świątynie wznosi się po to aby przeżywać w nich coś szczególnego. Taki
pojemnik z Święcona Wodą może w zamyśle służyć do bratania się. Indianie
palili jedną fajkę, chrześcijanie obmywają ręce w tej samej wodzie. Czy
to złe? - z punktu widzenia higieny - na pewno.

63. Data: 2019-07-14 12:22:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/07/2019 o 10:24, Trybun pisze:

> Artykuł opisywał praktyki z czasów aktualnych, kraje uznawane za
> arabskie m.in Egipt i Liban.

nie czytalem, za to pamietam halas o tureckim uboju rytualnym na rynku
ramach ichniego swieta, jakos to mi sie nie rozni od ubicia domowego swini

> Mógłbyś szerzej o tym. Rozumiem przesłanie Islamu co do wieprzowiny, i
> choćby "wykrwawiania", bo takie praktyki mają naukowe uzasadnienie, ale
> o co może chodzić w tym powyższym.

tak na szybko co robi stres, a zwierzata powinny byc "odstresowane" po
transporcie od kilku do kilkudziesieciu godzin

==========
Mięso obarczone wadą PSE charakteryzuje się miękką konsystencją oraz
jasną, bladą barwą. Dodatkowo, odznacza się obniżoną wodochłonnością,
objawiającą się wilgotną powierzchnią przekroju, a co za tym idzie dużym
wyciekiem wody. Wada PSE jest wynikiem nieprawidłowej przemiany materii
organizmu zwierzęcia przed ubojem i polega na powstawaniu dużej ilości
kwasu mlekowego w mięśniach, co skutkuje szybkim spadkiem pH zaraz po
uboju. Dochodzi wówczas do pękania błony komórkowej, przez którą wycieka
woda oraz barwniki mięśniowe, stąd też nazwa mięsa: jasne, blade,
wodniste. Główną przyczyną powstawania wady PSE jest obecność zmutowanej
formy genu receptora ryanodiny (RYR1), warunkującego występowanie
stresu. Powstawaniu tej wady sprzyja bowiem nie tylko wyżej wymieniona
mutacja, ale również złe obchodzenie się ze zwierzętami przed ubojem.
==========

> Normalka w rzeźniach tzw świata cywilizowanego -  najpierw ogłuszanie i
> dopiero po tym podrzynanie gardeł czy odcinanie głów bez bólu..

ale zasada jak sadze, dotyczaca jakosci miesa, ciagle jest ta sama

--
gazebo

64. Data: 2019-07-14 14:12:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/07/2019 o 10:20, Trybun pisze:

> Jak dla mnie głupia postawa. Czemu niektórzy ludzie są tacy dziecinni.
> Metoda "odmrażania sobie uszu" na złość wrogowi to zwykła dziecinada.
> Strajk głodowy.. jak do diabła można kogoś tak protestującego poważnie
> traktować??

jak najbardziej glupia, jednak oni w cos wierza po smierci, zebym
wiedzal w co konkretnie wierzyli oni moze byloby mi blizej do
zrozumienia targniecia sie na siebie

--
gazebo

65. Data: 2019-07-14 14:13:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 22:07, Izaura pisze:

> //dodam tylko, że książek, filmów i prezentacji nie ocenia się po tytule.

twoje wypowiedzi jak najbardziej, pokrywaja sie co do joty

--
gazebo

66. Data: 2019-07-14 14:21:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 21:18, Izaura pisze:

> //link, który złośliwie wyjebałes, właśnie o tym traktuje.

co ty masz z ta zlosliwoscia? wycinanie czegos do czego nie mam ochoty
ani czytac czy ogladac ani komentowac nie jest zlosliwoscia, a moze ja
nie lubie ogladac filmow, albo jestem slepy, a moze ciebie nie lubie za
glupoty, ktore wypisujesz, co za roznica? uszanuj to

--
gazebo

67. Data: 2019-07-14 14:22:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/07/2019 o 01:52, Izaura pisze:

> klapki z nóg spadają!

komu w droge temu sandal
--
gazebo

68. Data: 2019-07-14 18:56:20

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2019 o 14:12, gazebo pisze:

> jak najbardziej glupia, jednak oni w cos wierza po smierci, zebym
> wiedzal w co konkretnie wierzyli oni moze byloby mi blizej do
> zrozumienia targniecia sie na siebie

Niektórzy mają jakieś swoje idee, i to dla nich gotowi są popełnić
samobójstwo. Zasadniczo te idee to zwykłe głupoty które kompletnie nic
nie znaczą. Niby idiotyzm, ale nie do końca, życie/wegetacja dla idei
musi być piękne.

69. Data: 2019-07-15 02:44:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-14 14:13, gazebo wrote:

> twoje wypowiedzi jak najbardziej, pokrywaja sie co do joty

widać, nie dostrzegasz głębi.

70. Data: 2019-07-15 02:46:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-14 14:21, gazebo wrote:

> [...]
> nie lubie ogladac filmow, albo jestem slepy, a moze ciebie nie lubie za
> glupoty, ktore wypisujesz, co za roznica? uszanuj to

wygląda, jak byś się bał tych linków.

Wyborcy PO to przestępcy...
Znalezione w sieci...
Michałkiewicz forever!