Bita śmietana, jak długo??

1. Data: 2003-11-07 15:21:33

Temat: Bita śmietana, jak długo??
Od: Paweł <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak i jak długo można przechowywać w lodówce bitą śmietanę???

1. Data: 2003-11-07 15:53:07

Temat: Re: Bita śmietana, jak długo??
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak i jak długo można przechowywać w lodówce bitą śmietanę???

W lodówce nie radzę, chyba, że masz osobną lodówkę do ciast i śmietana ci
nie prześmierdnie wędlinami na przykład.

Ja trzymam takie rzeczy o tej porze roku w wiatrołapie, czyli między
jednymi, a drugimi drzwiami wejściowymi. Polecam balkon, po włożeniu
śmietany w szczelne opakowanie. Mój tort wytrzymał ostatnio 3 dni, potem już
go nie było, więc nie wiem, jak byłoby z dłuższym przechowywaniem.

pozdr

cherokee

przepisik na grecka pite
Krokiety ziemniaczane- z maka, czy bez?
Sztuka mięsa w sosie chrzanowym... poszukuję przepisu
SOS SOJOWY
calvados