Sztuka mięsa w sosie chrzanowym... poszukuję przepisu

1. Data: 2003-11-07 14:52:20

Temat: Sztuka mięsa w sosie chrzanowym... poszukuję przepisu
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule... Chciałam zrobić na obiadek weekendowy. Mięsko wołowe już mam
chrzan też...teraz poszukuję przepisu
Dziękuję
Magdalena

1. Data: 2003-11-07 15:20:36

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wklejam przepis jaki niedawno był podawany na grupie (niestety tiny link nie
działa, a link byłby straszliwie długi)

------
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-11-07 17:45:19

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

W mojej rodzince sztuka mięsa z sosem chrzanowym zawsze oznaczała mięsko
wołowe gotowane w rosole.
tzn. gotuję rosół na wołowinie (pręga lub pierwsza krzyżowa) i wtedy na II
danko jest owe mięsko z kartofelkami nie tłuczonymi sosem:
trochę rosołu zagotowuję w garnuszku , dodaję chrzan , zagotowuję i
zaprawiam odrobiną mąki.
I tyle w temacie. Do tego jemy ogórki kwaszone.
pozdrawiam i życzę smacznego.

1. Data: 2003-11-08 01:52:45

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Nov 2003 18:45:19 +0100, "Misielin"
<MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> wrote:

> [...]
>danko jest owe mięsko z kartofelkami nie tłuczonymi sosem:
>trochę rosołu zagotowuję w garnuszku , dodaję chrzan , zagotowuję i

NIe przesadzac - osobiscie w ogole sadze ze zaciaganie sosu
chrzanowego maka to nienajlepszy pomysl, klaster wychodzi... Raczej
troche porzadnej, niekwasnej smietany (ostroznie lekko schlodzonym
rosolem rozciagnietej przed dodaniem do sossu zeby sie nie zwazyla)
wole.

A w ogole zamiast pregi (te wole w sosoe wlasnym) do chrzanowego moim
zdaniem pasuje najlepiej uczciwy wolowy jezor...

--
Darek

1. Data: 2003-11-08 06:43:07

Od: "Trepczyk Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogole zamiast pregi (te wole w sosoe wlasnym) do chrzanowego moim
> zdaniem pasuje najlepiej uczciwy wolowy jezor...

Zgadza sie!
Tyle ,ze taki "jezor" to musisz gotowac ponad 2 godziny zeby byl
zjadliwy.Ozozrki wolowe to robie - bo lubie w galareciue.

Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-11-08 07:35:47

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trepczyk Stanislaw" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zgadza sie!
> Tyle ,ze taki "jezor" to musisz gotowac ponad 2 godziny zeby byl
> zjadliwy.Ozozrki wolowe to robie - bo lubie w galareciue.

Tyle,że ozory to raczej co innego niżli sztuka mięska w sosie.
Ale popieram, ozorki w galarecie to jest to!

1. Data: 2003-11-10 10:40:23

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wszystkim dziękuję za przepisy... Na obiad kupisłam rozbef i za radą
mamy ( że to ponoć za dobre mięso na gotowanie) zrobiłam z niej tatara i
kilka bitek. W następnym rzucie kupię trochę inngo wołowego mięska i dokonam
dzieła w postaci mięska w sosie chrzanowym...

Pozdrawiam gorąco
Magda

SOS SOJOWY
calvados
boczniaki - zjeść czy wyrzucić ?
Kiedy wino tegoroczne?
Fasola - jak gotować zeby oszczedzic "nieprzyjemności"?