Bitki wołowe - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Bitki wołowe

1. Data: 2018-05-19 10:18:56

Temat: Bitki wołowe
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Dawno tu nie zaglądałem, bo krucho z czasem bywało ostatnimi czasy :)

Podpowiedzcie, proszę, czy karczek wołowy nada się na bitki?

Bo mnie naszło na bitki, a w lodówce z wołowiny tylko karczek - a do
sklepu się jechać nie chce :)

Pozdr,
/\/\\/\/

2. Data: 2018-05-19 10:46:55

Temat: Re: Bitki wołowe
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim <n...@p...tu> wrote:
> [...]
>
> Podpowiedzcie, proszę, czy karczek wołowy nada się na bitki?
>
> Bo mnie naszło na bitki, a w lodówce z wołowiny tylko karczek - a do

Jak najbardziej. Karczek to jedna z delikatniejszych partii mięsa - więc
także wołowy.

--
XL

Co w foliowanych sałatach piszczy?