Blondynka jestem, chyba

1. Data: 2002-04-16 17:41:35

Temat: Blondynka jestem, chyba
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widzę w sowoim Outlooku postów wysyłanych na te grupę. Dopiero po wejściu
przez Onet moge je zobaczyć. Jesli ktos byłby tak uprzejmy i mi wyjanił co mam
zrobić aby to zmienić to bardzo będe widzięczna. Nie wiem czmu tak się stało bo
wszystko zrobiłam tak samo jak na pl.soc.dzieci i w tamtym przypadku działa O.K.

Z góry dziekuję i pozdrawiam wszystkich
kawa

2. Data: 2002-04-17 09:55:15

Temat: Re: Blondynka jestem, chyba
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się stało bo
> wszystko zrobiłam tak samo jak na pl.soc.dzieci i w tamtym przypadku

Może wrzuciłaś siebie do KF ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

(znajomy informatyk mówi w takich przypadkach - "Przeinstalować - może
nie pomoże ale nie będziesz się nudził i wymyślał głupoty")

Test
witam
Widziały gały co brały!
rodzinna atmosfera