Bóg jest wspaniały

1. Data: 2005-05-29 22:16:13

Temat: Re: Bóg jest wspaniały
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Katner:
> Należę do Kościoła Chrześcijan Baptystów......

Dlaczego akurat do nich?

--
Czarek

1. Data: 2005-05-29 23:53:13

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Katner napisał(a):
> Jestem chory na schizofrenię paranoidalną. Od 13 lat Jezus jest moim

To dobrze, bo to jest jeden z warunków pisania na tą grupę wogóle.

1. Data: 2005-05-30 03:50:33

Od: "Maciej Katner" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maciej Katner:
>
> Dlaczego akurat do nich?
>
> --
> Czarek

Bo ktoś z nich głosił mi ewangelię.... Maciej Katner

1. Data: 2005-05-30 03:51:59

Od: "Maciej Katner" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maciej Katner:
>
> <<Oto nadejdą dni - wyrocznia Pana, Jahwe - gdy ześlę głód na ziemię,
> nie głód chleba ani pragnienie wody, lecz głód słuchania słów Jahwe.
> Wtedy błąkać się będą od morza do morza, z północy na wschód będą
> krążyli, by znaleźć słowo Jahwe, lecz go nie znajdą. W dzień ten
> pomdleją z pragnienia piękne dziewice i młodzieńcy. Ci, którzy
> przysięgają na winę Samarii i mówią: Na życie twego boga, Danie!; na
> życie boga [/umiłowanego], Beer-Szebo! - upadną i już nie powstaną.>>

> [...]
Prawdą jest Jezus...... Maciej Katner

1. Data: 2005-05-30 04:50:58

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem chory na schizofrenię paranoidalną. Od 13 lat Jezus jest moim
> Zbawicielem. Jest też moim psychologiem, a Biblia jest moim najlepszym
> przewodnikiem psychologii. Wiara ma obietnicę życia wiecznego w Jego
> Królestwie. Bóg pragnie aby każdy człowiek nawrócił się i otrzymał darmo
> życie wieczne.

tyle tylko ze boga nie bylo... nie ma... i nie bedzie...

ghostrider

1. Data: 2005-05-30 05:51:42

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Katner" <k...@w...pl> z (213.76.73.234)
> "cbnet" <c...@n...pl>

>>> [...] Księga Amosa 8,11

> Prawdą jest Jezus...... Maciej Katner

9. A dnia onego, mówi panujący Pan, sprawię, że
słońce zajdzie o południu, i przywiodę ciemność
na ziemię w dzień jasny;
10. I obrócę w płacz święta wasze, a wszystkie pieśni
wasze w narzekanie, i sprawię to, że będzie na wszystkich
biodrach wór, i na każdej głowie obłysienie; i będzie w tej
ziemi kwilenie, jako nad jednorocznym, a ostateczne rzeczy
jej jako dzień gorzkości.
11. Oto dni przychodzą, mówi panujący Pan, że poślę głód
na ziemię, nie głód chleba, ani pragnienie wody, ale
słuchania słów Pańskich,
12. Tak, że się tułać będą od morza aż do morza, i od północy
aż na wschód biegać będą, szukając słowa Pańskiego,
wszakże nie znajdą.
13. Dnia onego pomdleją panienki piękne, nawet i młodzieńcy
od onego pragnienia;
14. Którzy przysięgają przez obrzydliwość Samaryi, i mówią:
Jako żyje Bóg twój, o Dan! i jako żyje droga Beerseba; i
upadną, a nie powstaną więcej.
/Am 8: 9-14 Biblia Gdańska/ - wydanie University Press, Oxford

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Wygląda na to, że prorok Amos był przeciwnikiem przysięg
składanych wspólnie (przymierze, "droga Beerseba")
powołujących się na: "życie Boga swego". Takie przysięgi
nazwał obrzydliwością Samarii (~cywilizacji).
Należy więc obawiać się tego dnia, gdy "słońce zajdzie o
południu" (zaćmienie) bowiem "pomdleją panienki piękne,
nawet i młodzieńcy od onego pragnienia" - SŁOWA.
Mój Boże!, o Dan!, Main Got!
zobacz też:
Am 7:17 Bg
Przetoż tak mówi Pan: Żona twoja w mieście
nierząd płodzić będzie, a synowie twoi i córki twoje
od miecza polegną, a ziemia twoja sznurem będzie
podzielona, a ty w ziemi splugawionej umrzesz;
lecz Izrael zapewne zaprowadzony będzie do więzienia
z ziemi swojej.

Przecież mieczy już się nie używa :o)
więc Izrael może spać spokojnie. :)
PS. To zmyła oczywiście dla zmylenia czujności "bestyi 666"
bowiem nie od dziś wiadomo, że SŁOWO to także MIECZ
(porównaj: Ap 19: 21 Bg -- A drudzy pobici są mieczem tego,
który siedział na koniu, wychodzącym z ust jego, a wszystkie
ptaki nasycone są ciałami ich.)
Edward Robak
*°"˝'´¨˘`˙ˇ^:;~>¤<×÷-.,˛¸ || ¸2,.-÷×<¤>~;:^.y`c¨´'?"°*
--
Errare humanum est, in errore perservare stultum. /Seneka/
"Błądzić jest rzeczą ludzką, trwać w błędzie - głupotą."

1. Data: 2005-05-30 06:38:15

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! wrote:

> "gdy ktoś uderzy cię w policzek nadstaw mu drugi"
> moja wersja
> "gdy ktoś pizgnie cie z noża daj mu siekierę"

Ty zawsze wszystko źle odbierałeś. ;>
Tutaj raczej chodzi o kwestię pokory.

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-30 06:39:01

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Katner wrote:

> Jestem chory na schizofrenię paranoidalną. Od 13 lat Jezus jest moim
> Zbawicielem. Jest też moim psychologiem,

Dobrym psychologiem?

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-30 07:04:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Katner:
> Bo ktoś z nich głosił mi ewangelię....

OK, dzieki.

--
Czarek

1. Data: 2005-05-30 07:30:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Katner:
> Prawdą jest Jezus......

To takze. :)
Slowo Syna, tak samo jak Slowo Ojca, jest Prawda.
Zobacz J 17:17.

A zatem Prawda to Slowo Boze, czyli Slowo Jahwe.

Poprzez Ducha Prawdy, ktory jest swiatynia Prawdy
zalozona w sercu powolanych do swietosci , Prawda
zostala dana narodzonym z Boga tak, aby mogli ja
poznac/poznawac.

Kto chodzac za klamcami, oraz nasladujac ich, zaprze
sie i odrzuci Prawde tak, ze zbezczesci i nieodwracalnie
zniszczy swoja swiatynie Prawdy, ten juz jej nie odnajdzie,
nawet szukajac - o tym mowia slowa Amosa.

Tylko ci, ktorzy narodzili sie z Prawdy i dla Prawdy, oraz
sluchajac glosu Pasterza dochowaja wiernosci Jego
przykazaniom, odnajda pelnie i beda zyc.

A swoja droga to chyba musiales natworzyc niemalo
dziadostwa, skoro doswiadczyles czegos w rodzaju
upadku.
Czy zadbales juz o to, aby naprawic swoje bledy?
Probowales moze?

--
Czarek

RE: Czy to miłość, przyjaźń, przyzwyczajenie?
Miłość, przyjazn, przyzwyczajenie?...
Jak się koło toczy ...
Propozycja grupy pl.sci.neuroscience (dyskusja na pl.news.nowe-grupy)
o zmaianie osobowosci..