Bol serca

1. Data: 2006-11-10 22:07:32

Temat: Bol serca
Od: "Michal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ostatnio zauwazylem u siebie coraz czasciej pojawiajacy sie bol serca
ktory
najczesciej pojawia sie w trakcie wykonywania prostych czynnosci
fizycznych
typu schylanie sie (sam fakt schylania sie, nie podnosze niczego). Bol ten
przypomina troche uscisk w sercu. Oczywiscie zamierzam wybrac sie do
kardiologa aby przeprowadzil jakies podstawowe badania, ale chcialem sie
wczesniej dowiedziec czym to pachnie. Za odpowiedzi dziekuje.

Pozdrawiam

Michal

I'm protected by SpamBrave
http://www.spambrave.com/

2. Data: 2006-11-11 00:27:29

Temat: Re: Bol serca
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli to bol przy wysilku fizycznym to moze byc to objaw choroby wiencowej.
Ale rownie dobrze moze to byc 10 innych chorob, albo okresowa dolegliwosc.
Po prostu trzeba sie zbadac.

3. Data: 2006-11-11 12:27:23

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> ostatnio zauwazylem u siebie coraz czasciej pojawiajacy sie bol serca
> ktory

prosze Cie! No niewiem ile masz lat, ale mnie przez 2 miesiace bolalo cos w
miejscu serca 2x mnie nawet uklulo i okazalo sie ze poprostu klatka
piersiowa sie rozbudowala/ kurczyla w tym czasei, mam 26 lat . Nie panikuj

Łagodne rodzinne drgawki noworodkowe
pytanie do okulistów/jaskra
pytanie do okulistów/jaskra
co to za choroba / gdzie leczyc