Zapalenie ucha środkowego - postać ostra

1. Data: 2006-11-11 07:47:11

Temat: Zapalenie ucha środkowego - postać ostra
Od: Kocyk <K...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę , napiszcie mi czy "niedosłuch" trwa długo, obrzęk już powoli
ustępuje, jakieś 4 dni temu z powodu płynu w uchu miałem 39C przez ok 8
godzin, potem temperatura spadła a ból minął dopiero 2 dni temu, ogólnie
"niedosłuch" trwa już 5 dni, biorę nadal ROVAMECINE, ACC 200 3x2 i
Xylometazolin do noska.

Proszę odpiszcie

2. Data: 2006-11-11 19:45:27

Temat: Re: Zapalenie ucha środkowego - postać ostra
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocyk napisał(a):
> [...]
> godzin, potem temperatura spadła a ból minął dopiero 2 dni temu, ogólnie
> "niedosłuch" trwa już 5 dni, biorę nadal ROVAMECINE, ACC 200 3x2 i

Witam. Chcę Cię poinformować, że wycieków z uszu nie można
bagatelizować. Czy te lekarstwa przepisał laryngolog, czy bierzesz je
sobie sam? Najmądrzej byś zrobił, gdybyś skonsultował się z lekarzem,
ale nie rodzinnym tylko specjalistą. Możesz też spróbować pojechać do
szpitala, gdy na laryngologii będzie ostry dyżur - tam Cię porządnie
przebadają.
Pozdrawiam.
Alkmina

3. Data: 2006-11-12 08:58:41

Od: Kocyk <K...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alkmina napisał(a):

> [...]
> ale nie rodzinnym tylko specjalistą. Możesz też spróbować pojechać do
> szpitala, gdy na laryngologii będzie ostry dyżur - tam Cię porządnie

Byłem w szpitalu w pierwszym dniu choroby i to lekarz przepisał mi
antybiotyk "ROVAMECINE", W 4 dniu byłem również na kontroli u
larytngologa, gdy ból zniknął. Tyle, że dzisiaj jest 7my dzień, a ja
nadal nic nie słyszę i to mnie wpędza w panikę.

4. Data: 2006-11-12 08:59:37

Od: Kocyk <K...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocyk napisał(a):

> [...]
> larytngologa, gdy ból zniknął. Tyle, że dzisiaj jest 7my dzień, a ja
> nadal nic nie słyszę i to mnie wpędza w panikę.

Aha i jeszcze chciałem dodać, że nie mam przerwanego będenka, płyn jest
nadal w środku

5. Data: 2006-11-12 19:06:50

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocyk napisał(a):

> Aha i jeszcze chciałem dodać, że nie mam przerwanego będenka, płyn jest
> nadal w środku
Co za konował Cię badał? Bardzo Ci współczuję. Może spróbujesz u innego
laryngologa.

Bol serca
Łagodne rodzinne drgawki noworodkowe
pytanie do okulistów/jaskra