Ból w kolanach przy prostowaniu

1. Data: 2009-01-02 08:57:09

Temat: Ból w kolanach przy prostowaniu
Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od dwóch dni doskwiera mi ból w kolanach przy prostowaniu nóg,
gdy przez dłuższy czas mam je zgięte to kolana też dają o sobie znać i
muszę je wyprostować (z bólem).

Ból nie jest silny i ogólnie nie przeszkadza za bardzo, ale jednak po co
ma być jak go nie było.

Z prawdopodobnych przyczyn, to mogło by być, że ostatnio stałem ze dwie
godziny na mrozie, oczywiście bez kalesonów.

A, no i odkąd pamiętam, przy kucaniu zawsze mi strzela w kolanach...

Kupić jakąś maść? czy coś? bo nie mam pojęcia czym by się można
podleczyć w domowym zaciszu...

PS: Do lekarza wolałbym iść, jak by podstawowe środki nie pomogły :)

--
Blog: http://blog.stalica.info

2. Data: 2009-01-02 14:45:38

Temat: Re: Ból w kolanach przy prostowaniu
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Stalica" <d...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
> w domowym zaciszu...
>
> PS: Do lekarza wolałbym iść, jak by podstawowe środki nie pomogły :)

Lepiej iść do lekarza. Jeśli to jakieś zmiany zwyrodnieniowe w stawach, to
Arthron, Piascledine, Zeel T. Ale lepiej zrobić zdjęcie rtg stawów
kolanowych.
Pozdr.
A.

3. Data: 2009-01-02 18:03:34

Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Stalica" napisał:
> Kupić jakąś maść? czy coś? bo nie mam pojęcia czym by się można podleczyć
> w domowym zaciszu... PS: Do lekarza wolałbym iść, jak by podstawowe środki
> nie pomogły :)

jesli stać ciebie na wydatek kilkuset złotych to polecam RM kolan (jednego
kolana w wersji oszczędnościowej:O) i będziesz dokłądnie wiedział
przynajmniej na czym stoisz,

z tego co piszesz o tym strzelaniu to mi wygląda na zmiany zwyrodnieniowe,
acha i żadne maści ani specyfiki doustne nic nie pomagają niestety:O( a
jedynie naciągną cię na ogromne koszta, jak dasz sie na ten marketing
pseudomedyczny nabraćO)

4. Data: 2009-01-02 19:40:40

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

ffiona pisze:

> Lepiej iść do lekarza. Jeśli to jakieś zmiany zwyrodnieniowe w stawach,
> to Arthron, Piascledine, Zeel T. Ale lepiej zrobić zdjęcie rtg stawów
> [...]

Dzięki za info, jak nie minie do poniedziałku to pójdę.

Pozdrawiam.

--
Blog: http://blog.stalica.info

5. Data: 2009-01-03 00:09:39

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> acha i żadne maści ani specyfiki doustne nic nie pomagają niestety:O( a
> jedynie naciągną cię na ogromne koszta, jak dasz sie na ten marketing
Nie zgodzę się, że nie pomagają. Miałam chondromalację rzepki, nie mogłam
chodzić, tak bolało mnie kolano. Po miesiącu przyjmowania arthronu 2 do 3
razy dziennie przeszło. I od trzech lat żadnych dolegliwości ze strony
kolana.
Pozdr.
A.

6. Data: 2009-01-03 12:44:40

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ffiona napisał/a:

> [...]
> chodzić, tak bolało mnie kolano. Po miesiącu przyjmowania arthronu 2 do 3
> razy dziennie przeszło. I od trzech lat żadnych dolegliwości ze strony

Działania niepożądane:
Miejscowe skórne odczyny uczuleniowe: rumień, stan zapalny skóry,
wysypka również z towarzyszącym jej świądem lub obrzękiem. Łagodne
przemijające: objawy żołądkowo - jelitowe, mdłości również wymioty oraz
zawroty głowy.

--
animka

7. Data: 2009-01-04 10:53:51

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica pisze:
> [...]
> podleczyć w domowym zaciszu...
>
> PS: Do lekarza wolałbym iść, jak by podstawowe środki nie pomogły :)

Czy powodem może być wypłukanie magnezu z organizmu?

--
Blog: http://blog.stalica.info

8. Data: 2009-01-04 11:05:08

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 Jan 2009 11:53:51 +0100, Daniel Stalica wrote:

> Czy powodem może być wypłukanie magnezu z organizmu?

Jeśli pytasz o zdanie medyka - nie.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

9. Data: 2009-01-04 13:18:14

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> Jeśli pytasz o zdanie medyka - nie.