Brak ukończonych studiów wyższych

491. Data: 2010-03-07 17:36:48

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 17:27:07 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Słodko-gorzka
> Golden-braun :-)))
> To chyba naturalne w "naszym wieku".

Dołowanie? Nie potwierdzam.

--

Ikselka.

492. Data: 2010-03-07 17:37:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli po prostu... bawisz się nim.
> --
>
> Ikselka.

Nie e.
Poczucie zabawy w kotka i myszkę miewam tylko przy Enderze.
Przy Globku po prostu opuszczam ręce - nie jestem w stanie nic dla niego
zrobić. Zresztą nie wiem, czy jest taka potrzeba (nie znam go realnie).

MK

493. Data: 2010-03-07 17:38:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na jakiej podstawie to twierdzisz?
> --
>
> Ikselka.

Na podstawie tekstu o braciach, którzy kolejno poślubiali jedną kobietę....
Jest dosyć charakterystyczny.

MK

494. Data: 2010-03-07 17:39:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 18:03:10 +0100, Fragile napisał(a):

> Hmm... Co za wstretny polski stereotyp :)
>
> Pozdrawiam,
> F.

No nie: w czasach powojennych wieś była rozpijana przez wladzuchnę, żeby
ulec degeneracji i nie protestować przeciw upodleniu.
--

Ikselka.

495. Data: 2010-03-07 17:57:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-07 14:03, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nie bardzo rozumiem: czy kiedyś atakowałem Ciebie?

Ależ w życiu! Jak już to raczej bardzo mocno przytulałeś.

Qra

496. Data: 2010-03-07 18:01:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-07 14:03, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Ależ w życiu! Jak już to raczej bardzo mocno przytulałeś.
>
> Qra

(Miałaś na myśli ten rodzaj przytulenia, od którego oczka wychodzą na
wierzch???? MK)

497. Data: 2010-03-07 18:07:41

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Nie wiem, jakbym się czuła z psychiką płochego dziewczęcia, chyba troszkę
> dziwnie..... A Ty?

Hm, ja to chyba jestem w niektórych sprawach trochę płocha i gdyby nie
mój nadzwyczaj racjonalny mąż, to nie wiem, co by było...

Ewa

498. Data: 2010-03-07 18:08:58

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Słodka blondynka to trzyma swoje "giga" w kosmetyczce, nie nosi ich ze
> sobą...

A to kosmetyczki ze sobą już nie można nosić? ;)

Ewa

499. Data: 2010-03-07 18:21:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-07 18:39, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No nie: w czasach powojennych wieś była rozpijana przez wladzuchnę, żeby
> ulec degeneracji i nie protestować przeciw upodleniu.

A przed wojną kto inny rozpijał. W celu zasadniczo takim samym.

Qra

500. Data: 2010-03-07 20:59:00

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> ... oraz lepszych rzeczy do roboty niż desperackie już poniekąd
> realizowanie się w usenecie ;-)

Projekcja.
I.

A co jeśli on ciągle sie obraża?