Brak ukończonych studiów wyższych

531. Data: 2010-03-07 22:05:44

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był taki ~moment, kiedy zaczęłaś prawie że histeryzować i wymyślać
rzeczy [w moim odczuciu] mocno prawdopodobne.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hn17c6$fek$9@node1.news.atman.pl...

Musiałabym przejrzeć ten wątek od nowa, żeby to zweryfikować. Być może
masz rację, jestem uczulona na zdradę i kłamstwo. Jeśli pisałam w ten
sposób, to pewnie podświadomie postawiłam się w roli osoby, którą ktoś
wykorzystuje i oszukuje.

532. Data: 2010-03-07 22:10:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 22:29:01 +0100, Paulinka napisał(a):

> Pochodzę z katolickiej rodziny, Biblię znam nie tylko z lekcji języka
> polskiego, ponieważ przeczytałam ją w całości (w przekładzie Wujka). Do
> Nowego Testamentu, który dostałam jako pamiątkę z okazji Komunii
> Świętej, bardzo często powracam. Niejednokrotnie rozmawiałam z synem o
> religii, więc?

Masz do niej złe nastawienie, zatem nie powinnaś być jej nauczycielem.
--

Ikselka.

533. Data: 2010-03-07 22:11:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ciekawe skąd te uczulenie? ;-)

Musiał nastać ten moment. Tż mnie nie zdradza, za to mam na pęczki
zapłakanych koleżanek, które nieopatrznie coś odkryły. Tulenie na piersi
kobiet zdruzgotanych, poniżonych i ogólnie smutnych, to nie jest moje
ulubione zajęcie.

--

Paulinka

534. Data: 2010-03-07 22:11:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Był taki ~moment, kiedy zaczęłaś prawie że histeryzować i wymyślać
> rzeczy [w moim odczuciu] mocno prawdopodobne.

O genezie napisałam przed chwilą Enderowi.

--

Paulinka

535. Data: 2010-03-07 22:12:30

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Mysle, ze mozna to albo wlozyc miedzy mity, albo wyczul, ze taka forma
> prowokazji bedzie w danym przypadku skuteczna.
> BTW - ktos, kto rzeczywiscie _naprawde_ chce popelnic samobojstwo,
> rzadko kiedy o tym komukolwiek wspomina, zwlaszcza publicznie. Wiekszosc
> takich pogrozek jest rownoznaczna wolaniu o pomoc.

Nie wiem, do jakiego stopnia te ustawienia są wciągające, ale z tego, co
słyszałam (także od Ciebie), to raczej mocno oddziałują na psychikę.
Wyobrażam sobie, że jest to coś w rodzaju transu czy nawet hipnozy.
Chiron tutaj też pisał o dziwnych przypadkach śmierci podczas takiego
seansu. Nie wiem, na ile to jest wiarygodne oczywiście, ale sam fakt
tworzenia wokół tej metody tego typu mitów dyskwalifikuje ją w moich oczach.

Ewa

536. Data: 2010-03-07 22:13:20

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czy to się nazywa "wiecznie młoda"? Bo jeśli tak, to witam w klubie :-)

Nie mam w zwyczaju zapisywać się do klubów.

Ewa

537. Data: 2010-03-07 22:13:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Masz do niej złe nastawienie, zatem nie powinnaś być jej nauczycielem.

Nie mam złego nastawienia do religii, nawet do kleru nie mam. Wymyślasz.
10 przykazań to podstawa moralności IMO.

--

Paulinka

538. Data: 2010-03-07 22:13:52

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No fakt, tera to takie małe te dyski produkujom...

Na pendrajwie ile się zmieści! ;)

Ewa

539. Data: 2010-03-07 22:14:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja nie mam żadnego psp-kurnika.
Żartowałem sobie tylko. :))

Z twojego - zresztą także. ;)

BTW sądzisz, że niejako na moim miejscu postąpiłbyś inaczej?
Mam tu na myśli Vilarsona i Ewkę, której nikt nie lubi. ;)

Ja jestem miłym człowiekiem.
Jak ktoś chce pogadać, to poza wyjątkami nie ma problemu.
Ale jeśli ktoś wyobraża sobie, że trafia przez to do mojego kurnika,
[którego nie mam] to sorry, ale co ja mogę na to poradzić.

Może powinienem w stopce napisać jakieś ostrzeżenie?
Jak myślisz? :)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No daleko mi do bólu, a nawet jakby co, to próg mam naprawdę spory.
Ciekaw jestem natomiast, czemu miało służyć skierowanie uwagi na mój
kurnik, wystawiając jednocześnie cały swój w ten sposób na pokaz?

540. Data: 2010-03-07 22:17:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawiam się tylko: nieprawdopodobne.

--

wiadomości news:hn181f$fek$12@node1.news.atman.pl...

> ...mocno prawdopodobne.

O genezie napisałam przed chwilą Enderowi.

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...
Spoleczenstwo obywatelskie