Brawo, Beata!

31. Data: 2007-10-17 18:08:32

Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ff51iq$p6b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To módl się o przyzwoity system ubezpieczeń.

On nie z tych co to potrafią...
Gówno to go obchodzi kiedy mu zaśmierdzi
ale już nie to skąd się ono bierze...

ŹRÓDŁA
"Mówisz: Niech sobie ludzie nie kochają Boga,
Byle im była cnota i Ojczyzna droga.
Głupiec mówi: Niech sobie źródło wyschnie w górach,
Byleby mi płynęła woda w miejskich rurach."
A.Mick.

32. Data: 2007-10-17 18:10:59

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "criv" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> PLONK!
> Pajacu

Witam
Znam lekarzy, którzy z państwowych szpitali zrobili sobie prywatne oddzialy
za państwowe pieniadze i lecza tylko za lapowki. Pozostałych niestety
zbywaja a nie lecza.

To jest cale przekonanie lekarzy. Mysla, ze jak skoncza trudne studia to juz
wszystko moga.

Moga zerowac na biednych ludziach i robia z siebie bogow. Biedne
spoleczenstwo, ktore zarabia minimalna krajowa zaniesie ostatnia zlotowke
lekarzowi zeby tylko go chcial leczyc. Lekarzom jeszcze malo bo chca jeszcze
wiecej.

Nie tylko lekarze pokonczyli ciezkie studia. Cale szeregi mlodych swietnie
wyksztalconych ludzi musialo wyjechac z kraju zeby godziwie zarabiac.

Rozumiem jakby pieniadze dla lekarzy były a nie chciano by im ich dac, ale
trzeba zabrac ostatnie grosze emerytom i rencistom, ludziom chorym i
najsłabszym żeby moc dac lekarzom.

Lekarzu chcesz zarabiac tak jak na zachodzie to pracuj tak jak na zachodzie
sie pracuje.

Lecz pacjentów bez lapowek, wystawiaj rachunki za uslugi medyczne, plac
uczciwie podatki.

Jesli uwazasz, ze zarabiasz za malo to wyjedz na zachod nikt Cie tu nie
trzyma !!!.

Jestem mloda osoba, która w tym roku skończyła studia na stosunkach
międzynarodowych. Czesto przebywalam w szpitalach, gdyz mialam problemy
zdrowotne i widzialam na wlasne oczy jak to wszystko funkcjonuje.

Poczynając od lekrzy rodzinnych na doktorach i profesorach konczac.

Lekarze przyjmuja prywatnie, nie placa zadnych podatkow, z państwowych
szpitali urządzają prywatne biorac lapowki. W państwowych szpitalach za
ostre dyżury wcale malo nie malo dostaja.

Nie generalizuje bo znam uczciwych lekarzy ale niestety wiekszosc jest
nieuczciwa.

Z calym szacunkiem dla lekarzy, ale takie sa moje obserwacje. Mlodej osoby,
ktora skonczyla tez nie latwe studia. Nie jestem zwiazana z żadna partia bo
polityki się brzydze patrzac na to co się dzieje. Wstydze się ze mieszkam w
takim kraju i ze musza mnie leczyc lekarze, którym tak naprawde chodzi
glownie o pieniadze a nie o zdrowie człowieka.

Pozdrawiam

Emilia

33. Data: 2007-10-17 18:33:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oceną-groźbą-zamiarem]

> Tym, którzy już ją utracili, nie wolno stwarzać okazji do działania.

Toż mówię ze takim to tylko eutanazję zafundować...
bo trzymać ich całe życie w pasach to niezbyt humanitarne.

> E tam. Każdy ma jedno życie.

Ale jak się "przypadkiem" te pojedyncze zbiorą do kupy
to jakieś tam "etam" nie będzie zbytnio na miejscu...

> Nie no, przychodni oferujących wyświetlanie filmów, rozpylanie ambrozji,
> fale oceanu w fotelu w trakcie leczenia jest dużo; niechże i ci gdzieś
> się leczą, ja im tam nie żałuję, zwłaszcza że sami sobie za to by
> płacili. Oby tylko sami! :-P
> Tylko niech gdzieś wreszcie też funkcjonuje normalność i zdrowy
rozsądek...

Normalność jest towarem w najwyższym stopniu deficytowym
właściwie jest dostępna dopiero tym którzy zanegują
własne przekonanie o osobistej normalności ;)

34. Data: 2007-10-17 18:42:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "criv" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> PLONK!
> Pajacu

He he toś widać rzecz przerabiał na sobie... ;P

35. Data: 2007-10-17 18:46:44

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata pisze:

> Znam lekarzy, którzy z państwowych szpitali zrobili sobie prywatne oddzialy
> za państwowe pieniadze i lecza tylko za lapowki. Pozostałych niestety
> zbywaja a nie lecza.

To prawda. Mam znajomą - jest siostrą oddziałową od lat. Jest załamana.
Powiedziała nam ostatnio, że od wielu lat w szpitalach się WCALE nie
leczy. Leczy się tylko pacjentów chodzących na prywatne wizyty do
lekarzy zatrudnionych w szpitalach. A i to - nie zawsze, czasem są to
pozory...

> To jest cale przekonanie lekarzy. Mysla, ze jak skoncza trudne studia to juz
> wszystko moga.

Inaczej: oni wybierają TE studia, aby wszystko móc.

--
XL wiosenna

36. Data: 2007-10-17 18:49:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Słusznie - a jak już to wprowadzimy, to w następnym kroku przestaniemy im
> ogóle płacić. No bo po co - skoro i tak będą musieli leczyć.
> Ile to budżet zaoszczędzi - ale ty spryciarz jesteś.

Większy niżbyś sobie życzył lub mógł wyobrazić...
bo już żyję tak jak ty tylko możesz sobie pomarzyć ;P

> A potem - to samo zrobimy z nauczycielami, policjanami, żołnierzami,
> urzędnikami - wszyscy - jak nie zechcą pracować za free - eutanazja.

Zawsze twierdziłem że kiedyś się ludzkość albo dorobi sposobu
jak wychowywać się do solidności, solidarności i zaufania ogółu ludzi do
siebie [co umozliwi bezgotówkową wymianę dóbr i usług wzajemnych] albo
przeprowadzi na sobie w końcu masową eutanazję...

> Tylko... kto będzie jej dokonywał jak w pierwszym kroku "zeutanazujemy"
> lekarzy ? :-(

Załogi karetek pogotowia po przejściu
kursów specjalistycznych w mieście Łodzi...? ;P

37. Data: 2007-10-17 18:54:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ff4car$qvc$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Rozpoznanie jest proste: Paranoia politica fulminas. Etiologia też
> jasna: słuchanie wypowiedzi konkubentów stanu z dzikich hord p/f partii
> politycznych. Postępowanie takoż oczywiste: przestań słuchać wiadomości
> i czytać prasę codzienną, zajmij się sensowną lekturą, chodź na długie
> spacery, przejdzie Ci.

Diagnoza za diagnozę:
jesteś mocno niezdecydowany
czy ostatecznie głosować
na LiD czy na PO...

Zalecenie:
lepiej nie idź głosować wcale
zostań tego dnia w łózku i pobaraszkuj
z osobą płci przeciwnej -byle powyżej 16 r.ż ;)

38. Data: 2007-10-17 18:57:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leczy. Leczy się tylko pacjentów chodzących na prywatne wizyty do
> lekarzy zatrudnionych w szpitalach. A i to - nie zawsze, czasem są to

Znacznie częściej niż czasem...

> Inaczej: oni wybierają TE studia, aby wszystko móc.

Oni wybierają TE studia -bo mogą...[stać ich] ;P

39. Data: 2007-10-17 19:13:36

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Normalność jest towarem w najwyższym stopniu deficytowym
> właściwie jest dostępna dopiero tym którzy zanegują
> własne przekonanie o osobistej normalności ;)

Autonegacja czegoś, co sami uznajemy za prawdziwe (czyli własnego
przekonania o czymkolwiek), zakrawa mi na lekki absurdzik :-)
A już autonegacja przekonania o osobistej normalności - to już całkiem
absurdzik spory :-P
Noooooo, chyba że moment nastąpienia tej autonegacji oznacza dokładnie
chwile wejścia w obłęd. A tak, to wtedy dzisiejsza normalność ogólna
staje się osobistą :-DDD

--
XL wiosenna

40. Data: 2007-10-17 19:56:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Noooooo, chyba że moment nastąpienia tej autonegacji oznacza dokładnie
> chwile wejścia w obłęd. A tak, to wtedy dzisiejsza normalność ogólna

Jest gorzej niż myślisz
znacznie gorzej...!

Normalność zaczyna się
wtedy gdy w jaźni pojawi