Re: Lekarzu ulecz się sam...

From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Date: Wed, 17 Oct 2007 20:33:06 +0200

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ff4afd$bvr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
oceną-groźbą-zamiarem]

> Tym, którzy już ją utracili, nie wolno stwarzać okazji do działania.

Toż mówię ze takim to tylko eutanazję zafundować...
bo trzymać ich całe życie w pasach to niezbyt humanitarne.

> E tam. Każdy ma jedno życie.

Ale jak się "przypadkiem" te pojedyncze zbiorą do kupy
to jakieś tam "etam" nie będzie zbytnio na miejscu...

> Nie no, przychodni oferujących wyświetlanie filmów, rozpylanie ambrozji,
> fale oceanu w fotelu w trakcie leczenia jest dużo; niechże i ci gdzieś
> się leczą, ja im tam nie żałuję, zwłaszcza że sami sobie za to by
> płacili. Oby tylko sami! :-P
> Tylko niech gdzieś wreszcie też funkcjonuje normalność i zdrowy
rozsądek...

Normalność jest towarem w najwyższym stopniu deficytowym
właściwie jest dostępna dopiero tym którzy zanegują
własne przekonanie o osobistej normalności ;)