Re: Lekarzu ulecz się sam...

Data: 2007-10-17 18:49:19
Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ff4do4$i33$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Słusznie - a jak już to wprowadzimy, to w następnym kroku przestaniemy im
> ogóle płacić. No bo po co - skoro i tak będą musieli leczyć.
> Ile to budżet zaoszczędzi - ale ty spryciarz jesteś.

Większy niżbyś sobie życzył lub mógł wyobrazić...
bo już żyję tak jak ty tylko możesz sobie pomarzyć ;P

> A potem - to samo zrobimy z nauczycielami, policjanami, żołnierzami,
> urzędnikami - wszyscy - jak nie zechcą pracować za free - eutanazja.

Zawsze twierdziłem że kiedyś się ludzkość albo dorobi sposobu
jak wychowywać się do solidności, solidarności i zaufania ogółu ludzi do
siebie [co umozliwi bezgotówkową wymianę dóbr i usług wzajemnych] albo
przeprowadzi na sobie w końcu masową eutanazję...

> Tylko... kto będzie jej dokonywał jak w pierwszym kroku "zeutanazujemy"
> lekarzy ? :-(

Załogi karetek pogotowia po przejściu
kursów specjalistycznych w mieście Łodzi...? ;P