Re: Lekarzu ulecz się sam...

Data: 2007-10-17 18:10:59
Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Renata" <r...@o...pl>

Użytkownik "criv" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ff4spi$2qn$1@news.onet.pl...

> PLONK!
> Pajacu

Witam
Znam lekarzy, którzy z państwowych szpitali zrobili sobie prywatne oddzialy
za państwowe pieniadze i lecza tylko za lapowki. Pozostałych niestety
zbywaja a nie lecza.

To jest cale przekonanie lekarzy. Mysla, ze jak skoncza trudne studia to juz
wszystko moga.

Moga zerowac na biednych ludziach i robia z siebie bogow. Biedne
spoleczenstwo, ktore zarabia minimalna krajowa zaniesie ostatnia zlotowke
lekarzowi zeby tylko go chcial leczyc. Lekarzom jeszcze malo bo chca jeszcze
wiecej.

Nie tylko lekarze pokonczyli ciezkie studia. Cale szeregi mlodych swietnie
wyksztalconych ludzi musialo wyjechac z kraju zeby godziwie zarabiac.

Rozumiem jakby pieniadze dla lekarzy były a nie chciano by im ich dac, ale
trzeba zabrac ostatnie grosze emerytom i rencistom, ludziom chorym i
najsłabszym żeby moc dac lekarzom.

Lekarzu chcesz zarabiac tak jak na zachodzie to pracuj tak jak na zachodzie
sie pracuje.

Lecz pacjentów bez lapowek, wystawiaj rachunki za uslugi medyczne, plac
uczciwie podatki.

Jesli uwazasz, ze zarabiasz za malo to wyjedz na zachod nikt Cie tu nie
trzyma !!!.

Jestem mloda osoba, która w tym roku skończyła studia na stosunkach
międzynarodowych. Czesto przebywalam w szpitalach, gdyz mialam problemy
zdrowotne i widzialam na wlasne oczy jak to wszystko funkcjonuje.

Poczynając od lekrzy rodzinnych na doktorach i profesorach konczac.

Lekarze przyjmuja prywatnie, nie placa zadnych podatkow, z państwowych
szpitali urządzają prywatne biorac lapowki. W państwowych szpitalach za
ostre dyżury wcale malo nie malo dostaja.

Nie generalizuje bo znam uczciwych lekarzy ale niestety wiekszosc jest
nieuczciwa.

Z calym szacunkiem dla lekarzy, ale takie sa moje obserwacje. Mlodej osoby,
ktora skonczyla tez nie latwe studia. Nie jestem zwiazana z żadna partia bo
polityki się brzydze patrzac na to co się dzieje. Wstydze się ze mieszkam w
takim kraju i ze musza mnie leczyc lekarze, którym tak naprawde chodzi
glownie o pieniadze a nie o zdrowie człowieka.

Pozdrawiam

Emilia