Brepo

1. Data: 2008-08-06 10:29:02

Temat: Brepo
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Dziś w "Iglaku" usłyszałem opinię, że Pinus nigra "Brepo" wymarza
w gruncie. Czy to prawda?
Pozdrawiam rakusko Ja...cki

2. Data: 2008-08-11 11:14:01

Temat: Re: Brepo
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał:
> Hejka. Dziś w "Iglaku" usłyszałem opinię, że Pinus nigra "Brepo" wymarza
> w gruncie. Czy to prawda?

Moja `Brepo` kupowana w 2000 roku jako Pinus `Pierrick Bregeon` rośnie w
okolicy Lublina bardzo dobrze.
Dwa lata temu przesadzałem ją i ku mojemu zaskoczeniu przyjęła sie doskonale.

Pozdrawiam wytrzymale, ;-)

Zbyszek

3. Data: 2008-08-11 14:20:47

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g7p6tp$i7b$1@inews.gazeta.pl Zbigniew Mazur
<f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Moja `Brepo` kupowana w 2000 roku jako Pinus `Pierrick Bregeon`
> rośnie w okolicy Lublina bardzo dobrze.
> Dwa lata temu przesadzałem ją i ku mojemu zaskoczeniu przyjęła sie
> doskonale.

Hejka. Zbyszku, dziękuje za odpowiedź. Brepo to podobno nazwa handlowa
tej odmiany. Czy u Ciebie ta sosna jest szczepiona i jeżeli tak to na jakiej
wysokości?
Pozdrawiam szczegółowo Ja...cki
PS Wreszcie wziąłem się za skalniak i szukam miniaturowych sosenek. :-)

4. Data: 2008-08-11 15:04:51

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko zapytał:
> Czy u Ciebie ta sosna jest szczepiona i jeżeli tak to na jakiej
> wysokości?

Była szczepiona na pieńku, na wysokości około 40-50cm. Przez te kilka lat
rozrosła się, ma ponad 120cm średnicy i już nie widać, że była na pieńku.

Pozdrawiam swobodnie, ;-)

Zbyszek

5. Data: 2008-08-11 18:09:11

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g7pkej$2gn$1@inews.gazeta.pl Zbigniew Mazur
<f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Była szczepiona na pieńku, na wysokości około 40-50cm. Przez te
> kilka lat rozrosła się, ma ponad 120cm średnicy i już nie widać, że
> była na pieńku.

Hejka. O, szkoda, że rośnie taka szeroka. :-( Muszę szukać mniejszych
okazów.
Pozdrawiam minimalnie Ja...cki

6. Data: 2008-08-11 20:26:50

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. O, szkoda, że rośnie taka szeroka. :-( Muszę szukać mniejszych
> okazów.

Może odpowiedni będzie wilczomlecz sosnka. Albo skrzyp?
Pozdrawiam alternatywnie.Mirzan

7. Data: 2008-08-12 06:54:54

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:08b8.00000082.48a0a08a@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Może odpowiedni będzie wilczomlecz sosnka. Albo skrzyp?

Hejka. W ramach propozycji dla niezamożnych emerytów? ;-)
Pozdrawiam ubogo Ja...cki

8. Data: 2008-08-12 15:25:35

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:08b8.00000082.48a0a08a@newsgate.onet.pl mirzan
> Hejka. W ramach propozycji dla niezamożnych emerytów? ;-)
> Pozdrawiam ubogo Ja...cki

Na skalniak? Sosna. Zwykła. Ciąć...
Pozdrawiam japońsko :)
piotr

9. Data: 2008-08-12 18:19:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. W ramach propozycji dla niezamożnych emerytów? ;-)

Tak, to będzie maksymalna minimalizacja.
Pozdrawiam.Mirzan

odpowiedź
CIEPŁO...
odkurzacz ogrodowy