Buderus Logano-automatyka

From: Ptycho <x...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Buderus Logano-automatyka
Date: Mon, 27 Feb 2006 22:51:22 +0100

Witam,
mam pytanie do fachowcow-doslownie i przenosni (tu mam na mysli osoby,
ktore temat rozgryzly) :-)
Otoz mam buderusa logano G124 ze sterowaniem ecomatic 2000.
No i chcialbym ustawic go tak, by np. grzał wodę w grzejnikach przez
cały dzień do temp. zalozmy 20 st., podczas, gdy w nocy ma grzac na 17.
No to ustawiam na suwakach i jest git.
potem drugi etap. Chcialbym, by od 9do 19 nie grzal wody uzytkowej, ale
temp. w domu byla 20. I tu zaczyna sie problem, bo gdy chce go ustawic
tak, by nie grzal CWU, to caly piec przechodzi w tryb nocny, czyli
grzeje grzejniki na 17.
Oczywiscie moge to obejsc dajac dzien i noc 20, ale taka proteza mnie
nie interesuje.
czy w tym automacie mozna jakos rozdzielic dwie funkcje?
W tej chwili recznie wylaczam grzanie CWU, ale to mnie troche denerwuje...
Pomozecie?

--
pozdrowienia, ptycho
PS. moj mail: p...@W...pertus.com.pl