Budyń bez gotowania

1. Data: 2003-07-31 12:07:02

Temat: Budyń bez gotowania
Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro juz siedze przu kompie to chcialem podzielic sie z Wami pewnym
odktyciem co mi ulatwilo zycie.

Chodzi o BUDYŃ.

Nie jakiś tam gorący kube, Słodką chwilę itp, itd ktore zalewamy wodą w
kubeczku i gotowe, tylko o taki co zgodnie z przepisem gotujemy iles tam
minut.

Otóz jest taki budyń BUDYN ULUBIONY.

Bardzo mi on smakuje i kiedys postanowilem zrobic male doswiadczenie.
Zamiast gotować go w takim garnku do mleka z podwojnym dnem ktorego nie
cierpie potem zmywać nalałem 1/2 litra mleka do talerza, wstawilem do
mikrofali, zagotowalem, wszypalem budyń, wymieszalem, na moment na chwile do
mikrofali, wymieszalem i.....

...wyszedl tak jak normalnie.

No i od tego czasu tak robie. Odchodzi mi przygotowywanie i mycie grakow bo
robie budyń gotowo na talerzu.

Przepis ten dotyczy tylko BUDYŃ ULUBIONY - innych nie testowałem

Pozdrawiam,

Waldi

1. Data: 2003-07-31 17:18:00

Temat: Re: Budyń bez gotowania
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@w...pl> napisał
> Skoro juz siedze przu kompie to chcialem podzielic sie z Wami pewnym
> odktyciem co mi ulatwilo zycie.
>
> Chodzi o BUDYŃ.
[ciach]
> Waldi

Hmm nie wiem, czy ogladales reklame, lub czytales sposob przygotowania tego
budyniu.. Ale to jest wlasnie budyn ktorego sie nie gotuje :P Pewnie dlatego
Ci wyszedl bez gotowania... Eureka ;)

1. Data: 2003-07-31 18:17:23

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tusia napisał:

> [...]
> budyniu.. Ale to jest wlasnie budyn ktorego sie nie gotuje :P Pewnie dlatego

Hihihihihihi, mnie sie tez tak wlasnie wydaje :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-31 21:24:31

Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Hihihihihihi, mnie sie tez tak wlasnie wydaje :-)
> --

To zróbcie go wg przepisu z opakowania i zobaczymy czy bedziecie mieli mniej
sprzętów do mycia bo ja mam 2 = talerz + łyżkę

pozdr,

W.

1. Data: 2003-07-31 21:52:05

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik g...@w...pl napisał:

> To zróbcie go wg przepisu z opakowania i zobaczymy czy bedziecie mieli mniej
> sprzętów do mycia bo ja mam 2 = talerz + łyżkę
>
> pozdr,

Gotujesz mleko w garnku, wsypujesz budyn. Mieszasz. Bierzesz lyzke i
zjadasz z garnka, :-)
Jedno naczynie i jedna lyzka :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-01 09:33:13

Temat: Odp: Budyń bez gotowania
Od: "aramin" <a...@a...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze "walkie!"
> Gotujesz mleko w garnku, wsypujesz budyn. Mieszasz. Bierzesz lyzke i
> zjadasz z garnka, :-)
> Jedno naczynie i jedna lyzka :-)

W sumie to nawet i paluchem można...
A jak uzyje się letniego mleka do rozprowadzenia proszku i wstawi całość
do mikrofali, to też i do mieszania paluch wystarczy. ;o)

--
~~~~\__pa
aramin

1. Data: 2003-08-01 10:23:43

Od: "ogr" <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aramin" <a...@a...one.pl> napisał w wiadomości

> Tako rzecze "walkie!"
>
> W sumie to nawet i paluchem można...
> A jak uzyje się letniego mleka do rozprowadzenia proszku i wstawi całość
> do mikrofali, to też i do mieszania paluch wystarczy. ;o)

Minimaliści :))))

ogr, co mu się zawsze garnki piętrzą w zlewie :(

Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
niestandardowo ziemniaki
Zupa czosnkowa Ewuni z Gdańska
Kapusta kiszona zasmażana