kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)

1. Data: 2003-07-31 11:28:43

Temat: kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
Od: "vip" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o jakiś dobry sposób na wykonanie takiego smakołyky. Jeszcze ani
razu
> nie wyszła mi taka pyszna jak podają w knajpach do schabowych.
>
> Gocha z Bielska

zauwazyłem bardzo interesujące zjawisko :-))))))
zazwyczaj to knajpy chcą sie zblizyć do smaku domowego gotowania, a tu na
tej liście już nie raz czytam ,że listowicze chcą nasladować restauracje
:-)))))

ciekawe czy u mnie też by ci smakowała :-))))

lampart

1. Data: 2003-07-31 11:59:03

Temat: Re: kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-31 13:28:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *vip* skreślił te oto słowa:

> [...]
> tej liście już nie raz czytam ,że listowicze chcą nasladować restauracje

Często jest tak, ze jedząc coś w restauracji wydaje sie, ze to najlepsza
rzecz pod słoncem, czesto sie tak dzieje jesli nie miało sie okazji
spróbowac tej potrawy wykonanej domowym sposobem gdzie indziej...
Jest to IMO kwestia ilosci doswiadczen z daną potrawą.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-31 12:07:52

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-31 13:59, osoba przedstawiająca się jako 'Lia' zechciała
zauważyć:

> [...]
> spróbowac tej potrawy wykonanej domowym sposobem gdzie indziej...
> Jest to IMO kwestia ilosci doswiadczen z daną potrawą.

Myślę, że jest to kwestia doświadczeń kuchennych w ogóle, a nie li tylko
z jednym przepisem.

R.

1. Data: 2003-07-31 12:12:55

Od: "Gocha" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja chciałam jaki kolwiek jak najbardziej domowy przepis na kapustę
zasmażaną a Wy jak zwykle przyczepiacie sie do tego czego nie potrzeba
zamiast dać konkretną odpowiedź.

Dzięki za pomoc
Gocha

--
Małgorzata Gawłowska
Szpital Wojewódzki BB

1. Data: 2003-07-31 12:17:03

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ale ja chciałam jaki kolwiek jak najbardziej domowy przepis na kapustę
> zasmażaną a Wy jak zwykle przyczepiacie sie do tego czego nie potrzeba
> [...]
Sama się czepiasz, dostałaś ich kilka z modyfikacjami.
A co kuchnia szpitalna nie służy nawet personelowi?
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 12:29:04

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-31 14:12:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gocha* skreślił te oto słowa:

> Ale ja chciałam jaki kolwiek jak najbardziej domowy przepis na kapustę
> zasmażaną a Wy jak zwykle przyczepiacie sie do tego czego nie potrzeba
> zamiast dać konkretną odpowiedź.

Czyzbys miała problem z odczytaniem przepisów?

1. Data: 2003-07-31 13:00:21

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale ja chciałam jaki kolwiek jak najbardziej domowy przepis na kapustę
> zasmażaną a Wy jak zwykle przyczepiacie sie do tego czego nie potrzeba

po co te nerwy, przeciez to nowy watek i to wyraznie zatytulowany ze sa to
przemyslenia, w Twoim watku pojawilo sie kilka przepisow, wiec nie ma na co
narzekac.

pozdrawiam
Basia

ps. Kiedys kupne czy knajpowe to byl szczyt smaku, moj sp. pradziadek jak
cos mu smakowalo mowil ze jest "dycht jak kupne" i to byl najwiekszy
komplement dla gotujacego.

niestandardowo ziemniaki
Zupa czosnkowa Ewuni z Gdańska
Kapusta kiszona zasmażana